Note fondée sur 585 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 15 avr. 2024 sur Expedia
Xxx
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 avr. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Sylvain,Thank you for taking a moment to rate your experience! It was truly a pleasure having you here, and we appreciate your perfect rating. Should your travels bring you back to the area in the future, we hope you'll consider staying with us again!Hotel Management
par un voyageur
Publié le 16 nov. 2023 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 3 mars 2023 sur Expedia
J’ai tout aimé de cet hôtel. L’accueil à la réception, la propreté des lieux, le déjeuner. Je vais sûrement revenir et le conseiller.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 mars 2023 par Sarah Holliday, Gestion de l’hôtel
Thank you for your kind review. We are delighted you enjoyed your stay and hope to welcome you back soon.
par un voyageur
Publié le 1 avr. 2022 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 27 déc. 2021 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 21 déc. 2019 sur Hotels
Parfait
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 déc. 2019 par Sarah Holliday, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing our hotel. We are glad you enjoyed your stay and hope to see you again soon.
par Line
Publié le 5 janv. 2018 sur Hotels
par Mihai de Longueuil , Canada
Pas la deuxieme fois !
Publié le 10 août 2016 sur HotelsPlancher dans le hall d'entrée dans la chambre sale,beaucoup des cheveux sur plancher dans la chambre,forte odeur de moisisure dans la chambre,climatisation bruyante. Salle de bain de bonne grandeur,renovee mais pas propre,encore des cheveux dans la cabine de douche et sur les murs de la cabine. La ventilation fonctionne pas dans la salle de bain. Petit déjeuner correct.
par un voyageur
it was Comfortable
Publié le 22 sept. 2024 sur HotelsDrove past the entrance. Very poor signage. had to drive down rosd, make a U turn to get on the service road to hotel. very strong cleaning chemical odors in hallway.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Janet,Thank you for taking the time to share your thoughts. We understand your frustration regarding navigating to the entrance, and the signage issue will be reviewed. Your feedback regarding the cleaning supplies is also appreciated. Your input is truly valuable in helping make improvements, especially when it comes to creating a seamless and comfortable experience. We look forward to welcoming you back in the future.Hotel Management
par un voyageur
Publié le 22 sept. 2024 sur Hotels
Great service, little bit of a odor in the room
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear John,Thank you for sharing your experience. It’s wonderful to hear about the exceptional hospitality from our team during your stay. However, it’s disappointing to learn about the issue with your room. Your feedback will help address this concern, as ensuring a comfortable environment is essential. We look forward to welcoming you back again to Comfort Inn & Suites.Hotel Management