Note fondée sur 963 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Publié le 29 juill. 2024 sur Expedia
Odeurs de cigarettes , litterie sale et serviette de douche sale
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2024 par Dannielle Rediresponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Chère Isabelle,Merci d'avoir pris le temps de partager votre retour concernant votre expérience au RED ROOF INN ABERDEEN. Nous apprécions sincèrement vos commentaires et nous sommes vraiment désolés que vous n'ayez pas été satisfait de votre expérience. Vous avez indiqué que vous n'étiez pas satisfait de l'odeur nauséabonde, de la literie et de la douche sales. Lors de votre prochain séjour, si vous rencontrez des problèmes pendant votre séjour chez nous, veuillez contacter immédiatement notre réception afin que nous puissions nous occuper du problème et garantir votre satisfaction. Vos commentaires sont importants pour Red Roof et nous prendrons en compte vos commentaires pour apporter des modifications afin d'améliorer notre expérience client. Merci encore d'avoir publié votre avis. J'espère que vous reviendrez dans notre hôtel, ou dans l'un de nos autres établissements de marque, à l'avenir.Sincerely,Dannielle Red Roof Management Rediresponse Specialist
par un voyageur de Beloeil
Publié le 13 avr. 2024 sur Expedia
Nice renovated room with a Microwave and refrigerator. Good bed.
At our arrival at the front desk, I found the welcoming very unfriendly. Not even a smile...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 avr. 2024 par OnielRediresponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Thank you Lucie, for taking the time to write a review of your stay at the Red Roof Inn Aberdeen. It's nice that you took liking to our rooms decor and our beds comfortability. Relative to our services, know that at RedRoof your feedback is appreciated and will be taken into consideration to makes changes to ensure your satisfaction. Thank you for sharing your concerns and I hope you will give us the opportunity to better serve you at Red Roof the next time your travel plans require lodging.Sincerely,OnielRedRoof ManagementRediresponse Specialist
par un voyageur
Publié le 20 juin 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 juin 2023 par Dannielle Rediresponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Hello Carol, Thank you for taking a moment to complete our survey. The staff at the RED ROOF INN ABERDEEN and I appreciate your 4/5 score following your stay. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. Your feedback is critical as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests.We aim to deliver a positive experience for all our guests and we're happy you were satisfied with your stay. Thanks again and we hope you’ll visit us again on your next trip!Sincerely,Dannielle Red Roof Management
par un voyageur
Publié le 8 mai 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 mai 2022 par S.P. General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your positive evaluation. We look forward to seeing you again soon.
par un voyageur
Publié le 22 mars 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 avr. 2020 par S.P. General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We hope to see you again soon.
par un voyageur
Publié le 5 août 2019 sur Expedia
La propreté de la chambre, un bon lit .AC.fonctionne bien
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2019 par S.P. General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your five out of five evaluation. It encourages all of us as we strive to provide exceptional guest experiences. We look forward to seeing you again soon.
par un voyageur
Ok pour passage rapide
Publié le 19 juill. 2019 sur HotelsOdeur de cigarette malgré chambre non fumeurs
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2019 par S.P. General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback.
par un voyageur
Publié le 11 avr. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 avr. 2019 par S. P. General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We look forward to seeing you again soon.
par un voyageur
Publié le 7 avr. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 avr. 2019 par S.P. General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your positive evaluation. It encourages all of us as we strive to provide exceptional guest experiences. We look forward to seeing you again soon.
par un voyageur de Montréal Qc
Publié le 23 août 2018 sur Expedia
Mattresses worn off. Bath not clean. Won’t choose that chain next time.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 oct. 2018 par S.P. General Manager, Gestion de l’hôtel
We are sorry your experience was anything less than completely satisfying. We wish you would have notified the front desk as we would have gladly changed your room. Most guests love our clean comfortable rooms and friendly staff. We apologize we could not meet your expectations.