Note fondée sur 866 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Bon hôtel
Publié le 7 août 2024 sur HotelsBon hôtel très bien situé.
Dommage qu'il n'y avait pas de climatisation car il faisait très chaud dans la chambre. De plus, les fenêtres en hauteur donnaient un sentiment désagréable a la chambre.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2024 par Sigita Sinuka | Rooms Division Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you! We're thrilled you had a great experience. Hope to see you again soon!Best Regards
par un voyageur
No invoice offered
Publié le 8 juill. 2024 sur HotelsI was not given an invoice at the end of my stay that was really bad
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 juill. 2024 par Guest services, Gestion de l’hôtel
Good morning,The invoice can be requested directly from Expedia. This is due to the price being different to what you pay them. They take the commission when they book the room, therefor the price would be different on your final bill. Please reach out to us if you wish to discuss.Kind regards,Guest services
par un voyageur
Publié le 25 mai 2024 sur Expedia
Beautiful big hotel, nice rooms, close to all walking distance. Friendly staff.
Good breakfast.
Hotel has no air conditioning and it happened to be hot the days we stayed so management had to open all windows.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juin 2024 par Sigita Sinuka | Rooms Division Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for taking your time to leave us your review, we greatly appreciate it.We hope to welcome you back soon.
par un voyageur
Publié le 4 avr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 avr. 2024 par Sigita Sinuka | Rooms Division Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for leaving us your lovely review, we greatly appreciate it. We hope to welcome you back soon
par un voyageur
Publié le 17 sept. 2023 sur Hotels
par un voyageur
Bon rapport qualité prix. Accueil froid
Publié le 30 juin 2023 sur HotelsPremière impression mitigée : Bâtiment austère dans un quartier triste, accueil du personnel très froid. Longs couloirs et ameublement de la chambre non fonctionnel. Beaucoup de bruit dans la rue et les odeurs de pots d'échappement. Puis finalement, bien dormi avec les fenêtres fermées et la bonne literie. Petit déjeuner bon et varié et personnel sympathique. Bien situé pour visiter la ville à pied. Bon rapport qualité prix.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 juill. 2023 par Gemma | Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Marie-Cecile,Thank you very much for your review. We hope to welcome you back again soon.
par un voyageur
Publié le 14 juin 2022 sur Hotels
Superbe chambre wow et au centre de tout
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juill. 2022 par Gemma | Guest Service Manager , Gestion de l’hôtel
Hi Julie,
Thank you very much for your lovely review, we hope to welcome you back again soon.
par un voyageur
Publié le 24 août 2024 sur Expedia
The food was absolutely delicious, along with the service in restaurant. I was disappointed however with the parking facility and the method used. Charged £12 for parking on arrival (no other options near by.) Was not told when paying for parking that if I left I would no longer have a space due to only having around 30 spaces for a relatively large hotel. Even though you give registration number of car and no how long I’m staying for. I arrived at 5pm 2 hours after check-in had paid for 2 rooms but we were informed our room wasn’t ready on our arrival. The restaurant and waiting staff made my stay. Would recommend as long as you don’t have a car to park.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 sept. 2024 par Sigita Sinuka | Rooms Division Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your kind words! We're thrilled you had a great experience with us.Best Regards
par un voyageur
Publié le 22 août 2024 sur Hotels
While the hotel looks good, it feels like the behind the scenes organisation and management was a shitshow. Between getting moved in the middle of a meal, given conflicting directions, ignored by wait staff and an overfull breakfast buffet from ignoring the sign up and scheduling, what should have been a pleasant trip left me incredibly irritated and glad to leave.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 sept. 2024 par Sigita Sinuka | Rooms Division Manager, Gestion de l’hôtel
Thanks for your honest review. We’re always looking to improve, and your input helps us do that.Best Regards
par un voyageur
Publié le 20 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 sept. 2024 par Sigita Sinuka | Rooms Division Manager, Gestion de l’hôtel
We're so glad you enjoyed your time with us. Thanks for the wonderful review!Best Regards