Note fondée sur 15 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
4,6 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2023 par HAA, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,Thank you for spending your time at Silver Moon Hotel. We are very happy to know that your stay was up to your expectations, and looking forward to welcome you again in the near future.Yours sincerely,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 oct. 2022 sur Hotels
Très bonne expérience dans cet hôtel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 oct. 2022 par HAA, Gestion de l’hôtel
Cher Pascal, Nous sommes heureux d'apprendre que vous avez passé un excellent séjour avec nous au Silver Moon Hotel. Vos commentaires ont été partagés avec toute notre équipe et cela nous motivera sûrement à être plus énergiques et à faire de notre mieux à chaque fois.Cordialement,
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 août 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 avr. 2024 sur Expedia
Decent property.
4 sur 5
par un voyageur

Modern but with significant flaws

Publié le 24 févr. 2024 sur Hotels
I stayed there because my usual hotels were all taken during the Africa Cup of Nations. This place was overpriced given the rooms and the overall experience, but given the context I can forgive that. However, the Wifi is not very good in the rooms. There was an access point just 5m away from my room but it still regularly stopped working, making even basic video or audio calls difficult at times. The food was a big disappointment in terms of quality, esp. for the very high price asked, and I ended up going to the multiple kabob places nearby almost every night. The lunch buffet was decent though. Service varied significantly. I had a good experience overall but my colleague didn't, so a bit of a mixed bag. The rooms are pretty loud, I could hear people talking in the hallway and in the rooms next door really well. Overall, it's OK but the quality/price ratio just isn't there IMO.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 févr. 2024 par HAA, Gestion de l’hôtel
Dear Alexandre, I would like to thank you for taking the time to write about your recent stay at Silver Moon Hotel. It is only through feedback such as yours that we are able to maintain, and when necessary, improve our quality service and guest experience. Please accept our sincere apology on behalf of all the Silver Moon team. Sincerely,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 janv. 2024 sur Expedia
La courtoisie, le respect et la disponibilité du personnel m 'ont marqué sans oublier la propreté des lieux mais j' insiste le personnel est magnifique surtout les réceptionnistes.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 févr. 2024 par HAA, Gestion de l’hôtel
Cher invité,Nous sommes heureux d'apprendre que vous avez passé une excellente expérience/séjour avec nous au Silver Moon Hotel. Vos commentaires ont été partagés avec toute notre équipe et ils continueront sûrement à nous motiver à être plus énergiques et à faire de notre mieux à chaque fois.Cordialement,
4 sur 5
par un voyageur de Silver Spring

Publié le 20 sept. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 sept. 2023 par HAA, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,Thank you for spending your time at Silver Moon Hotel. We are very happy to know that your stay was up to your expectations, and looking forward to welcome you again in the near future.Yours sincerely,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 sept. 2023 sur Expedia
Cleaned.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2023 par HAA, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,We are glad to learn that you had a great experience /stay with us at the Silver Moon Hotel. Your feedback has been shared among our entire team and surely it will keep motivating us to be more energetic and do our best every time. Best Regards,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 juill. 2023 sur Expedia
The one thing that the hotel didn’t have was a computer room. I was not able to find a workable computer since I was not able to access my computer due to restrictions. Other than that all was great and will give them a 4 out of 5
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juill. 2023 par HAA, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, I would like to thank you for taking the time to write about your recent stay at Silver Moon Hotel. It is only through feedback such as yours that we are able to maintain, and when necessary, improve our quality service and guest experience. Please accept my sincere apology on behalf of all the Silver Moon team. Sincerely,
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 31 oct. 2022 sur Expedia