Note fondée sur 755 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
88 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2024 sur Expedia
Good
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 août 2024 sur Expedia
Definitely sowing signs of aging and needing updating!!!!! Great staff!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 août 2024 sur Expedia
Rooms are ok for price but could use some repairs, A/C definitely needs work
4 sur 5
par un voyageur de universal city

Publié le 20 août 2024 sur Expedia
Good, clean and safe place for short time stays
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 août 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 août 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Quiet slumber!

Publié le 12 août 2024 sur Hotels
On our way home and needed to sleep somewhere quiet. This place is located in a quiet area. Only a few eating choices available nearby, but we were able to find more eating places 5 minutes away! We had a quiet rest before coming our journey. Loved that they have a cabinet with microwave and refrigerator! Highly recommend this place!
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 8 août 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

A def NO

Publié le 5 août 2024 sur Hotels
As soon as we got there, the room immediately smelled like mildew!! The bed was not comfy at all. Breakfast was horrible. And the lady serving got onto my son for getting more food. She asked if he saved any for the rest of the guests. Glad my so. Doesn’t have an eating disorder or self-conscious!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Chris, Comfort Inn and Suites, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to write a post-stay review. I'm sorry to hear about the issues you had with your stay. Unfortunately, none of these issues were brought up to management during your stay in order to correct them at the property. We do hope to host you again in the future and to provide an excellent stay
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 août 2024 sur Hotels