Note fondée sur 909 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,0 Propreté de la chambre
3,3 Service et personnel
3,1 Confort de la chambre
2,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 22 sept. 2024 sur Hotels
Beds were unmade and moved about the room. Cigarette butts littered the floor, though it was a non smoking room. Other trash strewn about.
par un voyageur
Publié le 12 sept. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 6 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 6 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 30 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Juan, We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6
par un voyageur
Publié le 26 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Patrick,We extend our sincerest apologies for any inconvenience caused.Maz K.#Team6
par un voyageur
Publié le 20 juill. 2024 sur Expedia
Everyone was awesome
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juill. 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
par un voyageur
Publié le 18 juill. 2024 sur Expedia
Water standing in bathroom. Floors had a slick film on tham i almost fell. Sheets stained and brown went and bought my own sheets. Staff didnt care at all
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juill. 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6
par un voyageur
Bed Bugs here
Publié le 12 juill. 2024 sur HotelsRoom 207 has bed bugs!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juill. 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you.Nancy Y.#Team6