Note fondée sur 750 évaluations de clients

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4,0 sur 5
85 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 oct. 2016 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juin 2024 sur Expedia
The ac in our room had not been turnec on and it was hotter than it was out side.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 juill. 2024 par Darren Martin, Gestion de l’hôtel
I do apologize for the inconvenience, however, our policy is not to turn on heat or air. This is due to each person having their own preference.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juill. 2024 par Darren Martin, Gestion de l’hôtel
We are sorry that your stay wasn't all that you intended it to be. I do hope you will give us another chance to make it right.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juin 2024 par Darren, Gestion de l’hôtel
We apologize that the hotel did not meet or exceed your stay. We will use this information to self-improve. Thank you for your honesty and for completing the survey.
1 sur 5
par un voyageur

Will not stay here again

Publié le 23 juin 2024 sur Hotels
Your website says they are pet friendly but when you sign in it says NO PETs. There was a big black bug on the floor and something else unidentifiable. The breakfast is all carbs so if you need protein in your breakfast, choose another hotel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juin 2024 par Darren Martin, Gestion de l’hôtel
Sorry that the hotel didn't meet your stay. It is always advisable to call first because we do not accept cats. We inspected the room and did find a stinkbug. We apologize for the stinkbug. As far as breakfast, the chain determines what breakfast the hotel serves.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 juin 2024 par Darren Martin, Gestion de l’hôtel
Thank you for selecting to stay with us. I do hope you had a great stay and will use us again. Please be safe out there.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 juin 2024 sur Expedia
Nice
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 juin 2024 par Darren Martin, Gestion de l’hôtel
Thank you for selecting to stay with us. I am glad that everything went well, and that you had a good time. We look forward to serving you again in the future. As always, please be safe out there.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 mai 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 juin 2024 par Darren Martin, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for the high marks. We are so glad you had an excellent stay.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 mai 2024 sur Expedia
Forgot part of my phone charger, woman at the desk found me one to use.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 juin 2024 par Darren Martin, Gestion de l’hôtel
Thank you for selecting to stay with us. I am glad that everything went well, and that you had a good time. We look forward to serving you again in the future. As always, please be safe out there.
5 sur 5
par un voyageur de Chambersburg

Publié le 15 mai 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 juin 2024 par Darren Martin, Gestion de l’hôtel
Thank you for selecting to stay with us. I do hope you had a great stay and will use us again. Please be safe out there.