Note fondée sur 57 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 avr. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 avr. 2019 par Assistant Director Of Front Office, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for taking out the time to for sending us the feedback. We are constantly striving to improve our products and services so thank you for letting us know about your experience.
3 sur 5
par un voyageur

Disappointing!

Publié le 14 févr. 2019 sur Hotels
I booked non smoking room and I was given a room that smell so bad. I asked for a change, but the other room wasn't better. Housekeeping is at the minimum, the floor wasn't super clean, stains on the walls and tables… No amenities in the room, not even a real coffee machine The receptionists, Bellhop and waitress were very nice.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 févr. 2019 par Mathieu van Alphen, Gestion de l’hôtel
Dear Sandra, Thank you for your comments on your recent experience at our hotel, we apologize for the inconvenience you had experienced during your stay. As we value our guests’ feedback, rest assured that we will look into your comments. We hope to see you again soon and allow us another chance to show you ‘treasured times’ with Rotana. Best regards, Mathieu van Alphen General Manager Beach Rotana Abu Dhabi
4 sur 5
par un voyageur

Peut mieux faire.

Publié le 22 déc. 2018 sur Hotels
Bien que directement sur la plage, les structures devraient être rénovées. le petit déjeuner est très moyen. Pas super frais. Peu de choix. En revanche le personnel est vraiment charmant et serviable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 déc. 2018 par Mathieu van Alphen, Gestion de l’hôtel
Dear Sandrine, Thank you for taking the time to share this review of our hotel. We are pleased to know that you enjoyed your stay with us and we apologize for the inconveniences that you had encountered. Please rest assured that this will be shared with the concerned departments. We are looking forward to having you back with us in Beach Rotana. Kind regards, Mathieu van Alphen General Manager Beach Rotana Abu Dhabi
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 déc. 2018 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 déc. 2018 par Mathieu van Alphen, Gestion de l’hôtel
Dear valued Guest, Thank you for taking your time to evaluate your stay at our hotel. We look forward to having you back with us again in Beach Rotana. Kind regards, Mathieu van Alphen General Manager Beach Rotana Abu Dhabi
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 sept. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 31 août 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 août 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 août 2024 sur Expedia
Attached to AD Mall
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 août 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Excellent stay at Beach Rotana Residences.

Publié le 31 juill. 2024 sur Hotels
i stopped in the beach rotana residencies, just to the side of the main hotel, it was lovely and quiet, the hotel is modern and immaculately clean, all amenities you will ever need, the breakfast was full of choice to suit all tastes and the quality and presentation is 10/10, what really makes this hotel is the staff, everyone is so friendly and welcoming and nothing seems to much trouble, special mention to Mr Aeshan on reception , a complete professional in customer service, thank you sir.