Note fondée sur 374 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 8 mars 2023 sur Expedia
Missing towels, no charging outlets for phone, no food, hard and small beds
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 avr. 2023 par Humnath Acharya, Gestion de l’hôtel
Dear Sid,Thank you for staying with us at Millennium Al Rawdah Hotel on your recent trip to Abu Dhabi and for posting your feedback.We were very disappointed with the content of your review and truly sorry we could not meet your expectations. Please be assured that all guest comments from different platforms are reviewed thoroughly to take necessary actions and we have taken note of your feedback seriously to ensure a speedy return to our normal standards.Except my sincere apologize once again for the inconvenience that may have caused you and hope to welcome you back to our hotel for a more memorable stay.Yours sincerely,
par un voyageur
Publié le 16 nov. 2021 sur Expedia
Le confort des chambres et des lits, les salles de bains méritent une rénovation, fuite moisissures
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 avr. 2023 par Humnath Acharya., Gestion de l’hôtel
Dear valued guest.We appreciate you taking the time to write us this wonderful review. It is great to hear that you had a lovely experience at Millennium Al Rawdah Hotel.We pride ourselves on delivering a memorable experience for our guest. Your kind words will be shared with the team and will be complimented personally for taking good care of you.We hope to see you again soon for an even better experience at our property.Yours sincerely,Front Office Manager
par un voyageur
pour un court séjour
Publié le 19 févr. 2020 sur HotelsJ'avais réservé une chambre lit king size pour 2 adultes et 1 enfant gratuit. A notre arrivée, on nous propose un extra bed que l'on refuse pour 1 nuit, nous dormirons ensemble dans le king size bed. Le réceptionniste insiste et nous dit nous offrir l'extra bed. Très satisfaits, nous comprenons une fois dans la chambre pourquoi ce "cadeau": il s'agit d'une chambre avec 2 lits simples et non un lit king size et il nous aurait été impossible alors d'y dormir à 3.
Chambre Ok. petit déjeuner Ok avec un bémol pour le pain et viennoiseries décongelées et trop dures...
Pour 1 nuit, cela nous a bien convenu, concierge très aimable.
Par contre, pas grand chose aux alentours, la mosquée se trouve à 3km à pied... aucune autre attraction dans le coin.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 avr. 2023 par Humnath Acharya., Gestion de l’hôtel
Dear Joanna,We appreciate you taking the time to write us this wonderful review. It is great to hear that you had a lovely experience at Millennium Al Rawdah Hotel.We pride ourselves on delivering a memorable experience for our guest. Your kind words will be shared with the team and will be complimented personally for taking good care of you.We hope to see you again soon for an even better experience at our property.Yours sincerely,Front Office Manager
par un voyageur
Publié le 13 févr. 2020 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 avr. 2023 par Humnath Acharya, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,Thank you for staying with us at Millennium Al Rawdah Hotel on your recent trip to Abu Dhabi and for posting your feedback.We were very disappointed with the content of your review and truly sorry we could not meet your expectations. Please be assured that all guest comments from different platforms are reviewed thoroughly to take necessary actions and we have taken note of your feedback seriously to ensure a speedy return to our normal standards.Except my sincere apologize once again for the inconvenience that may have caused you and hope to welcome you back to our hotel for a more memorable stay.Yours sincerely,
par un voyageur
Publié le 9 févr. 2020 sur Expedia
Very bad service understaffed room service for pizza almost 2 hrs
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 avr. 2023 par Humnath Acharya, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,Thank you for staying with us at Millennium Al Rawdah Hotel on your recent trip to Abu Dhabi and for posting your feedback.We were very disappointed with the content of your review and truly sorry we could not meet your expectations. Please be assured that all guest comments from different platforms are reviewed thoroughly to take necessary actions and we have taken note of your feedback seriously to ensure a speedy return to our normal standards.Except my sincere apologize once again for the inconvenience that may have caused you and hope to welcome you back to our hotel for a more memorable stay.Yours sincerely,
par un voyageur de Toulon
Publié le 28 avr. 2019 sur Expedia
Superbe hôtel !!!! Séjour au top !!!! Petit déjeuner fantastique !!!! Rien à dire
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 mai 2019 par Management Team, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,
Thank you on your recent visit and for sharing your valuable feedback to us. At Hilton Capital Grand, we always strive to provide best services possible and making sure our guests will leave happy and satisfied.
We look forward to welcoming you to Hilton Capital Grand soon.
Regards,
Management Team
par un voyageur
Excellent
Publié le 25 sept. 2018 sur HotelsChambre spacieuse avec beaucoup d’équipement , très bon service .
Bel hôtel proche de restauration
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2018 par Marketing & PR, Gestion de l’hôtel
Greeting from Hilton Capital Grand Abu Dhabi.
Thank you for taking a moment to share your experience, following your recent stay at our hotel.
I am delighted that you found our services and facilities to your satisfaction, as this has been and always remain our ultimate objective.
It is always good to receive warm feedback as it will be shared with the team to motivate their performance in future.
In the hotel business, we are fortunate to receive a substantial amount of feedback on our service, and we would always hope that positive commendation, such as yours,
to be the most significant proportion.
Meanwhile, we look forward to having the opportunity of welcoming you again, during your next trip to Abu Dhabi.
Sincerely,
Paromita Ohri
par un voyageur
Vacance detente
Publié le 2 janv. 2018 sur ExpediaMagique en famille.
Détente plage et visite. juste dU bonheurs
par Paul
Publié le 18 sept. 2017 sur Hotels
par Nicolas
Nuit gâchée par une réceptionniste
Publié le 20 août 2017 sur HotelsMagnifique hôtel du lobby à la chambre en passant par les couloirs. Parfaitement entretenu. Valet parking et conciergerie. Tout ce dont on a besoin. En revanche le check-in fut catastrophique. J'avais demandé une chambre calme arrivant tout juste d'un long vol et la réceptionniste n'a pas voulu et nous a alloué une chambre au dessus d'un bar disco. Après avoir déballé nos affaires, je me rends compte qu'il n'y a pas de wifi dans la chambre. J'appelle le service IT mais personne ne répond. J'eteins la clim pour dormir et voilà que le bruit de la disco ressort. Inadmissible qu'un réceptionniste refuse une demande client. J'ai du lui demander de monter et face à l'évidence changement de chambre à 1h30 du matin. Aucune excuse. Nuit gâchée