Note fondée sur 560 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Tres bon rapport qualité prix
Publié le 27 juill. 2024 sur HotelsHotel tres propre ,bien situé, chambre tres confortable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juill. 2024 par Mourad Brahmi, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for being our guest at Novotel Abu Dhabi Al Bustan and for taking the time to share your feedback here. We hope to welcome you back in future.Best regards,
par un voyageur
Publié le 21 mai 2024 sur Expedia
Hôtel sympa pas très loin des lieux touristiques en véhicules. Je recommande.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 mai 2024 par Mourad Brahmi - General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Mahamoud, Thank you for being our guest at Novotel Abu Dhabi Al Bustan and for your review here. I am glad to know that you enjoyed your time with us and look forward to welcoming you back again.Best regards,Mourad BrahmiGeneral Manager
par un voyageur
Publié le 23 avr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 avr. 2024 par Mourad Brahmi - General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to evaluate us here. I apologise for the areas that we fell short of expectations. I wish I had known more about your experience so I could have personally addressed your concerns with my team in order to prevent future occurrence. I hope to have the chance to welcome you back again. Sincerely,Mourad BrahmiGeneral Manager
par un voyageur
Publié le 7 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 janv. 2024 par Mourad Brahmi - General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear HAMID, Thank you for being our guest at Novotel Abu Dhabi Al Bustan and for your review here. I am glad to know that you enjoyed your time with us and look forward to welcoming you back again.Best regards,Mourad BrahmiGeneral Manager
par un voyageur
Publié le 3 janv. 2024 sur Expedia
Personnel tarde dans les démarches de service exemple eau fer à repasser
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 janv. 2024 par Mourad Brahmi - General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Fatoumata, Thank you for staying with us and for taking the time to share your feedback with us. I am sorry to hear about your experience and have already addressed your comments with my team so we may continue to improve our level of service and serve you better in the future.I hope to have the chance to welcome you back again at Novotel Abu Dhabi Al Bustan. Sincerely, Mourad BrahmiGeneral Manager
par un voyageur
Publié le 2 janv. 2024 sur Hotels
Everything was awesome, nice room with good bedding and stunning breakfast buffet. The checking it takes more time than I expected but overall a lovely stay, highly recommended
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 janv. 2024 par Mourad Brahmi - General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Mariano Leonardo, Thank you for taking the time to share your feedback with us. Although I am glad to know that you enjoyed your time with us, I apologise for the areas that we fell short of expectations. I have taken your comments to heart and have already addressed them with my team to prevent future occurrence. I hope to have the chance to welcome you back again when your travels bring you back to Abu Dhabi. Sincerely,Mourad BrahmiGeneral Manager
par un voyageur
Publié le 30 déc. 2023 sur Expedia
Vielle installation. Coffre fort qui ne marche pas. Vitres très sales avec des excréments des oiseaux sur le vitrage.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 janv. 2024 par Mourad Brahmi - General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Ibrahima, Thank you for your visit, though I am very sorry to hear that your experience fell short of expectations. Your feedback is extremely important to us, and I have shared your comments with my team so that we may continue to improve. I hope to that you would give us another chance to change your impression about Novotel Abu Dhabi Al Bustan.Sincerely,Mourad BrahmiGeneral Manager
par un voyageur
Propre et service toute inclus
Publié le 13 mars 2023 sur HotelsUn grand merci à Mr Hicham de la réception qui nous a aidé durant notre séjour et nous a fourni un service client extraordinaire.
L’Hotel est tres propre avec piscine, coiffeur, gym. Pas très loin du centre ville.
Je reviendrai avec grand plaisir lors de mon prochain séjour à Abu Dhabi.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 mars 2023 par Mourad Brahmi - General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Linda, Thank you for your wonderful review here and for being our guest at Novotel Abu Dhabi Al Bustan. I am delighted to know that you enjoyed your stay with us and look forward to welcoming you back again soon. Best regards, Mourad BrahmiGeneral Manager
par un voyageur
Publié le 11 févr. 2023 sur Expedia
La propreté et le calme, le service aussi.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 févr. 2023 par Mourad Brahmi - General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Othman, Thank you for being our guest at Novotel Abu Dhabi Al Bustan and for taking the time to review your experience here. I am delighted to know that you enjoyed your stay with us and look forward to welcoming you back again soon. Best regards,Mourad BrahmiGeneral Manager
par un voyageur
Séjour en famille à Abu Dhabi
Publié le 3 janv. 2023 sur HotelsSéjour en famille avec 3 ados, merci à tout le staff pour leur accueil et leur disponibilité : réception, petit déjeuner, chambres
Merci à Sofia de la réception pour sa super offre pour notre nuit supplémentaire
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 janv. 2023 par Mourad Brahmi - General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Omar, Thank you for being our guests at Novotel Abu Dhabi Al Bustan and for taking the time to review your experience here. I am delighted to know that you enjoyed your stay with us and look forward to welcoming you back again soon. Best regards, Mourad BrahmiGeneral Manager