Note fondée sur 456 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 28 févr. 2024 sur Expedia
Piscine en travaux pendant un mois hôtesse désagréable et hautaine nous a ricaner dessus quan on lui a demander de visiter l’hôtel afin de le découvrir le ménage à 9h du matin la sonnerie de la chambre qui réveil les morts . 0/10
par un voyageur
Publié le 14 oct. 2022 sur Expedia
Cheap solution if you have one night to spend in Abu Dhabi
par un voyageur
Bel Hotel
Publié le 25 mars 2022 sur HotelsBel établissement, bien placé, calme, personnel avenant, bonne literie, bonne salle de bain.rien à redire !
par un voyageur
Publié le 23 mars 2022 sur Hotels
par un voyageur de Paris
Publié le 23 nov. 2019 sur Expedia
Bon hôtel les équipements de la chambre sont un peu vieux. Le personnel est top surtout les voituriers . Merci
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 nov. 2019 par Crystal, Gestion de l’hôtel
Dear Ms. Sarah,
Thank you for choosing our hotel and for taking the time to write a review here at Ramada by Wyndham Abu Dhabi Corniche Hotel. We are all delighted that enjoyed your visit so much. We do try hard to make our guests feel at home, and well taken care of so it is very rewarding to know how much our guests enjoy themselves.
We hope to be able to welcome you back very soon.
Warm Regards,
Crystalline Coles
Guest Relation Officer
par un voyageur de Toulouse
Publié le 3 mars 2019 sur Expedia
Tres bon hotel bien situé avec un staff agreable et sympathique.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 mars 2019 par GRO, Gestion de l’hôtel
Dear Sir/Madam,
Allow me to respond in English .
Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay with us at Ramada by WYNDHAM Abu Dhabi. It gave me great pleasure to know that you enjoyed the overall facilities and services of our hotel. We make every effort to ensure your expectations are exceeded and, I sincerely appreciate that you have taken the time to share your personal experience and recognize our endeavors.
I was also glad to learn that you enjoyed the level of service provided by my colleagues, especially who made every effort to ensure you had a memorable experience with us.
I hope to have another chance to welcome you again very soon.
Sincerely,
Altyn Abdyldabekova
Guest Relations Officer
par un voyageur
Publié le 4 nov. 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 déc. 2018 par GRO, Gestion de l’hôtel
Dear Laurent,
Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay with us at Ramada by WYNDHAM Abu Dhabi. It gave me great pleasure to know that you enjoyed the overall facilities and services of our hotel. We make every effort to ensure your expectations are exceeded and, I sincerely appreciate that you have taken the time to share your personal experience and recognize our endeavors.
I hope to have another chance to welcome you again very soon.
Sincerely,
Altyn Abdyldabekova
Guest Relations Officer
par un voyageur
Hôtel de bon standing
Publié le 26 mars 2018 sur HotelsBel hôtel avec un véritable service 4* (valet parking,sauna et jacuzzi au top, petite piscine sur le toit idéal pour les enfants, Gardiennage,...)
Alentours en travaux donc l'accès est un peu difficile.
Quartier animé
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 avr. 2018 par Larushca Fourie, Gestion de l’hôtel
Dear Khalid, thank you for choosing Ramada and for sharing your feedback. We hope to see you soon again. Best wishes, Guest Relations Officer
par un voyageur
Very good
Publié le 11 mars 2018 sur HotelsWe really enjoyed our stay at Ramada Corniche ! We were upgraded, thanks to Ahmad Samir !! The room is very nice, clean and spacious. The parking is free with a valet service. You can find places to eat and small groceries just nearby. If we ever come back to Abu Dhabi, we will stay at Ramada Corniche for sure.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 mars 2018 par Iren, Gestion de l’hôtel
Dear Ms, Sara
Thank you for staying with us and your positive feedback.
We are looking forward to see you soon!
Thanks and regards,
Iren Rondina
par un voyageur de paris
Hôtel peu accueillant,
Publié le 6 avr. 2017 sur ExpediaAccueil catastrophique, le personnel incompétent, il a fallu réclamer tous les jours des serviettes pour se doucher le nettoyage de la chambre une horreur. Très déçu car l hôtel est bien situé les chambres sont grandes et modernes avec vu sur mer la piscine très agréable, le spa aussi faut juste changer le personnel.
Ne venez pas en voiture car le délai d attente est en moyenne de 20 mn .