Note fondée sur 22 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 10 mars 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 23 avr. 2023 sur Expedia
Very nice room, excellent service all around. Very good staff and very good dining options.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mai 2023 par Jachi, Gestion de l’hôtel
Hello Casey, Thank you for taking the time to leave us a review. We're delighted to know you found our services satisfactory. We appreciate you and look forward to welcoming you back to our hotel!
par un voyageur de Mountain Home
Publié le 28 mai 2022 sur Expedia
Excellent place to stay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juin 2022 par Jachi, Gestion de l’hôtel
Hello Onyema,
Thank you for taking the time to leave us a review. We're delighted to know you found our services satisfactory. We appreciate you and look forward to welcoming you back to our hotel!
par un voyageur
Publié le 25 janv. 2022 sur Expedia
Nice
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 mars 2022 par Samuel Okeniyan, Gestion de l’hôtel
Dear Kalu,
Thank you for choosing Grand Pela Hotels and for taking the time to leave us this great review.
par un voyageur
Publié le 20 janv. 2022 sur Expedia
Was peaceful and checking was made easy by the front desk . If i am not mistaken her name is Dora.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 févr. 2022 par Dora, Gestion de l’hôtel
thanks for your review, we are glad to know you enjoyed your stay with us. we look forward to your next visit.
Regards
par un voyageur
Publié le 20 janv. 2022 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 10 déc. 2021 sur Expedia
Very Friendly, delicious hotel food.
Didn't like my bed to much but hope to get better one next time.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 déc. 2021 par Samuel Okeniyan - Operations Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Nicholas,
Thank you for visiting our hotel and taking your time to leave us a review.
I am very sorry you didn't like your bed, your comfort is of paramount importance to us and I am very sure to take for your next visit.
Kind regards;
par un voyageur
Publié le 25 nov. 2021 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 18 sept. 2021 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 29 juill. 2021 sur Expedia
Not good at all....poor customer services. The took light while i was there...gush!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juill. 2021 par Samuel Okeniyan, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,
Thank you for taking the time to write about your experience. we deeply apologize for what you encountered at our hotel during our emergency maintenance section.
With best regards,