Note fondée sur 53 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,5 sur 5
71 % des clients le recommandent
4,0 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 juill. 2021 sur Expedia
I love it, but it just needs a restaurant or a gastronomic service
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 juill. 2021 par Gabriela Vàzquez, Gestion de l’hôtel
Dear Sirs, thank you for your kind comment, it helps us to grow and improve our services, we would like to see you again soon. A warm greeting from Acapulco from all the staff.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 juin 2021 sur Expedia
Habia lugares limpios y otros sucios, le falta mantenimiento al lugar y mas establecimientos como restaurante ya que el unico que tienen esta lejos, para todo hay que usar el auto, ni OXXO hay sin embargo dentro del hotel lo mantienen limpio con aire y camas buenas, el wifi no sirve. las playas principales estan lejos tienen una playita mas o menos pero retirada del hotel.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 mars 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 mars 2021 par Gabriela Vàzquez, Gestion de l’hôtel
Muchas gracias, es un verdadero gusto poder servirle. Reciba un saludo cordial.
3 sur 5
par un voyageur

Okay

Publié le 10 janv. 2021 sur Hotels
They need to keep up with maintenance and repairs
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 janv. 2021 par Gabriela Vàzquez, Gestion de l’hôtel
Muchas gracias por sus observaciones, estamos trabajando justamente en todos los detalles... agradezco mucho sus comentarios.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 27 déc. 2020 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Renovation? Construction? What a mess

Publié le 1 déc. 2020 sur Hotels
The staff was super friendly but the hotel dock was completely torn apart and nothing like the photos. They also had me staying in a completely separate building which required me to drive me car just to access the pool. It also took over half an hour to check in between every guard pointing me in a different direction when the check in instructions could've just told me what to do. Again, super friendly staff and the service was good. The room was ok but the location wasn't. Overall, really bad value and wouldn't stay again. Which is sad since this location and hotel has a ton of potential.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 déc. 2020 par Gabriela Vàzquez, Gestion de l’hôtel
Dear Sir, I am very sorry for not having met your expectations, I assure you that we strive every day to give the best of our services, however we will redouble our efforts to achieve total satisfaction of our clients
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 nov. 2020 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 oct. 2020 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Mini Vacation

Publié le 6 oct. 2020 sur Hotels
Due pandemia, the hotel opens with limited rooms so the whole location is for a few guests
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 août 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 août 2020 par Gabriela Vàzquez, Gestion de l’hôtel
Muchas gracias, nos seguiremos esforzando para darle el mejor de los servicios. Es un gusto poder servirles.