Note fondée sur 71 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 20 sept. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 8 sept. 2024 sur Expedia
Xxxx
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 sept. 2024 par Author, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,
Thank you for sharing your feedback with us. We appreciate your time and our team is thrilled to know that you enjoyed your stay with us. Your positive review means a lot to us!
Should you require any further assistance or have any queries, please feel free to reach out to us at guestsupport.na@oyorooms.com. We are always here to help.
Looking forward to hosting you again soon!
Warm regards,
Team OYO
par un voyageur
Publié le 18 août 2024 sur Expedia
Muy agradable lugar, todo muy limpio y la atención excelente.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par S, Gestion de l’hôtel
Hola, Miriam. Muchas gracias por estar con nosotros. Esperamos seguir contando con tu cariño y apoyo. Saludos, Tim
par un voyageur
Publié le 29 juill. 2024 sur Expedia
Todo bien
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Eva, Gestion de l’hôtel
Hola, Ivan. Gracias por compartir estos valiosos comentarios. Nos esforzamos por brindar servicios consistentes a nuestros huéspedes. Le deseamos un maravilloso día. Saludos, Eva
par un voyageur
Publié le 28 juill. 2024 sur Expedia
Good service and good prices
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Eva, Gestion de l’hôtel
Thank you so very much, Giovanni! Delighted to know you admired our services. Please give us another opportunity to serve you again. Regards, Eva
par un voyageur
Publié le 20 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Dewi, Gestion de l’hôtel
That is great to hear, Marco! Thank you for joining our family and we will always aim to live up to your standards. Regards, Dewi
par un voyageur de Newborn
Publié le 6 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juill. 2024 par Barbara, Gestion de l’hôtel
Hi, Susana! We sincerely apologize for the trouble caused. We would like to thank you for sharing such important feedback, we will surely work on this to ensure your next stay turns out to be an amazing one. Regards, Barbara
par un voyageur
Publié le 25 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juill. 2024 par Barbara, Gestion de l’hôtel
Hi, Edgar! We are sorry to know that your experience with us has not been a pleasant one. We will work on your feedback to provide the best possible experience next time. Regards, Barbara
par un voyageur
Publié le 13 mai 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 juin 2024 par Tim, Gestion de l’hôtel
We appreciate your positive rating, Luis! We take pride in providing our guests with a great experience. Regards, Tim
par un voyageur
Publié le 22 oct. 2023 sur Expedia
No recomiendo hospedarse aquí ya que tienen mala atención. No funciona el aire acondicionado. El baño está sucio. Huele a cigarro la habitación.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 nov. 2023 par Bárbara, Gestion de l’hôtel
Hola Ricardo! Lamentamos que la estancia no haya resultado increíble. Espero tener otra oportunidad pronto para que podamos compensarlo con una estadía increíble por delante. Saludos, Bárbara.