Note fondée sur 297 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 3 oct. 2024 sur Hotels
There was a very strong smell of mold in the rooms and hallway.
The floor was not well cleaned. Doors and sink from the bathroom are damaged due so much humidity.
Towels were clean. The staff was very polite.
The shuttle service is good.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2024 par Mariama, Gestion de l’hôtel
Dear Sir/Madam,Thank you for taking the time to tell us about your experience following your stay at the ibis Styles Accra.We are glad to know you enjoyed our shuttle services and found the staff to be polite. It is always a pleasure to receive positive feedback.We sincerely apologize for the inconvenience you experienced with the smell of Mold in the room and the hallway, the damaged doors and the cleanliness.Rest assured your comments have been shared with Management and the teams involved, and they are looking into the issues.We thank you most sincerely for drawing our attention to the issues raised, and we hope you will give us the opportunity to serve you better in the near future.Sincerely,
par un voyageur
Nul à eviter si vous pouvez
Publié le 26 août 2024 sur HotelsLe personel à la reception est mal élevé, en arrivant le soir on a l'impression qu'on es face à un guichet de poste. La dame avec des ongles vulgaires qui mache un chewing gum en deamandant de patienter 10mn alors que je suis seul au comptoir. Au final le système est en panne et ne me remette pas de clef. Pour acceder à la chambre le lendemain matin je dois patienter 15mn qu'on veuille bien envoyer une femme de chambre m ouvrir la.porte. Kafkaien. Si j avais su je n aurai pas reserver de seconde nuit. Le bruit est omni present, on se croirait dans un hall de gare avec la sonnete de l ascenceur toute les 30 seconde.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Mariama, Gestion de l’hôtel
Dear Mr Hicham,Thank you for taking the time to share your experience following your stay at the ibis Styles Accra Airport City.I am sorry your experience did not meet your expectations. Please allow me to express my sincerest apologies.We sincerely apologize for the attitude of our staff at the reception. This is against our service standards. Rest assured adequate training and coaching will be carried out to avoid any such occurrence in the future.We regret the inconvenience that you experienced with the noise from the elevator and with the problem that arose with our operating system during your check-in; it was a technical problem that took some time to be resolved.We appreciate you sharing feedback, and it is our hope that you will give us the opportunity to serve you better in the near future.Sincerely,
par un voyageur
Publié le 10 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 juin 2024 par Mariama, Gestion de l’hôtel
Dear Apophia,Many thanks for taking the time to rate us.At the ibis Styles Accra, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore, your feedback is very important to us.We would love if you can share more details about your stay so as to know how best we can serve you on your next visit.Sincerely,
par un voyageur
Publié le 19 nov. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 déc. 2023 par Mariama, Gestion de l’hôtel
Dear Sir/Madam,We really appreciate you taking the time to rate us following your stay at the ibis Styles Accra.Here at the ibis, we put customer experience and satisfaction as our priority and your feedback reaffirms the hard work we put in every day.Thank you for sharing feedback and we look forward to welcoming you again in the near future.Regards,
par un voyageur
Publié le 12 déc. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 déc. 2022 par Joviale , Gestion de l’hôtel
Dear Mr Thomas,Thank you for your good rate. It is much appreciated. We look forward to welcoming you again.Best regards,
par un voyageur
Publié le 20 juin 2022 sur Expedia
La climatisation était très bruyante et il n'y avait pas d'eau chaude dans la chambre.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 juin 2022 par Joviale , Gestion de l’hôtel
Cher Monsieur Fabrice,
Nous vous remercions d’avoir pris le temps de nous écrire à la suite de votre séjour à ibis Styles Accra Airport. Nous sommes désolés que le service et la prestation n’aient pas été à la hauteur de vos attentes, et nous vous prions d’accepter nos plus sincères excuses. Les hôtels Ibis Styles sont désireux de vous offrir la meilleure qualité de service pour vos séjours ; par conséquent, votre avis est très précieux. Soyez assurée que les mesures nécessaires seront mises en œuvre afin d’améliorer la qualité des prestations évoquées. De nouveau, nous vous remercions pour vos commentaires et espérons regagner votre confiance lors d’un prochain séjour. Dans l’attente de vous accueillir prochainement, nous vous prions de croire, Madame, en l’expression de nos sentiments les meilleurs.
Cordialement,
par un voyageur
Publié le 22 janv. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 janv. 2022 par IBIS STYLES ACCRA TEAM, Gestion de l’hôtel
Dear Madam Dominika
We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Styles Accra Airport City.
Thank you for taking time to comment on your experience after your stay in our hotel.
We look forward to welcoming you back for another nice experience with us.
Many thanks & Best regards,
par un voyageur
Affaire
Publié le 2 déc. 2021 sur HotelsSéjour normal dans un Ibis
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 déc. 2021 par IBIS STYLES ACCRA TEAM, Gestion de l’hôtel
Dear Anonymous,
We are extremely grateful to you for taking time to give us this feedback. Please accept my warmest apologies for any inconvenience caused on your stay. We will try our possible best to ensure the issues raised by you will not be encountered on your next visit.
We look forward to hosting you and giving you a flawless service next time.
Yours Sincerely,
par un voyageur
restaurant delicieux
Publié le 11 déc. 2020 sur Hotelsjuste a cote de l'aeroport et a cote d'une shopping.
buffet africain delicieux
par un voyageur
Publié le 16 nov. 2018 sur Hotels
J'ai séjourné à l'hôtel Ibis Styles d'Accra du 1er au 4 novembre 2018. Dans l'ensemble, mon séjour s'est bien déroulé. Le personnel est aimable et disponible, et le service de bonne qualité.
Le buffet du petit déjeuner est très bon et très copieux. Les chambres sont spacieuses et en bon état. Un léger bémol néanmoins, dû à l'odeur d'humidité persistante dans les chambres.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 nov. 2018 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Anymous, Thank you for posting your comments after your stay in our hotel. Your feedback and compliments about our facility and food are noted and shared with the team who are motivated and encouraged by this. The rest of the content has been well noted as well and we apologize for every inconvenience caused you. Customer satisfaction being our priority, we look forward to welcoming you in the near future. Best Regards, Khalid SILBOUHALI, General Manager.