Note fondée sur 431 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
90 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 avr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 mai 2024 par RH / Hotel Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for your great feedback.We hope to welcome you again soon.Warm regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 oct. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 nov. 2023 par RH / Hotel Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your amazing rating.We look forward to welcoming you back soon.Warm regards,
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 juill. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 juill. 2023 par RH / Hotel Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for sharing your last experience at the Kempinski Hotel Gold Coast City.We hope that you enjoyed your stay with us.I am at your entire disposal should you be willing to share with me the challenges you faced during your stay.Warm regards,
5 sur 5
par un voyageur de Abidjan

Publié le 28 févr. 2022 sur Expedia
Très beau cadre spacieux ,les repas très savoureux,ambiance très reposante et un service impeccable 👌
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 févr. 2022 par Manish Nambiar, Gestion de l’hôtel
Dear Deprestonne, Thank you for taking the time to share your feedback. We are thrilled that the Kempinski Hotel Gold Coast City, was able to exceed your expectations. My team and I are very pleased to read your positive comments about the value of our services, food offerings and facilities. We thank you for your patronage. It was a pleasure for us to be at your service and we look forward to welcoming you back in the very near future. With my personal warm regards, Manish Nambiar General Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 oct. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 oct. 2019 par ManishNambiar, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your positive feedback following your recent visit to our hotel. We are delighted to know that you have enjoyed a great time with us and we are glad to see your wonderful rating. Knowing that we have met your expectations is the best recognition for all of us. We are looking forward to your next visit to us, hopefully soon again. With best personal regards, Manish Nambiar General Manager
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 janv. 2019 sur Expedia
Pour des réservations faites plus d’un mois à l’avance l’attente a été de 4 h pour avoir les clés
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 janv. 2019 par Steven, Gestion de l’hôtel
Chers Clients, Nous aimerions tout d'abord vous remercier d’avoir choisi notre Hôtel et de nous avoir consacré un peu de votre temps pour nous faire part de vos impressions suite à votre récent séjour au Kempinski Hotel Gold Coast City Accra. Nous sommes sincèrement désolés des inconvénients rencontrés et nous avons transmis vos remarques aux équipes concernées de telle sorte que ces points soient améliorés avec effet immédiat. Soyez assurés que le confort et la satisfaction de nos clients sont nos priorités et par conséquent nous vous remercions pour vos précieux commentaires. Nous vous prions de croire, cher Monsieur, en nos salutations les plus respectueuses. Cordialement, Steven Imoberdorf Chef de Reception
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 juin 2018 sur Hotels
Sublime
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juin 2018 par Kempinski Management, Gestion de l’hôtel
Dear Casanawo, Thank you for for visiting Kempinski Gold Coast City and for your feedback. Best regards Kempinski Team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 oct. 2024 sur Expedia
Staff
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 oct. 2024 par RH / Hotel Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for rating your experience 5 out of 5.We are delighted that you enjoyed your stay with us.We look forward to welcoming you back soon.Warm regards,
5 sur 5
par un voyageur de boca raton

Publié le 3 oct. 2024 sur Expedia
Great breakfast not to miss Will stay again
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 oct. 2024 par RH / Hotel Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Guest,We are delighted that you enjoyed your stay with us.We look forward to welcoming you back soon.Warm regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 sept. 2024 sur Hotels
Pleasant, responsive staff, very comfortable bed,
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 sept. 2024 par Kempinski Hotel Gold Coast City, Accra, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your great feedback.We are delighted that you enjoyed your stay with us and that the service met your expectations.We look forward to welcoming you back soon.Warm regards,Hotel Management