Note fondée sur 9 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 sur 5
4,4 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 mai 2023 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 oct. 2022 sur Expedia
If you are looking for a genuine Andean experience this is the place for you. This was the third time I have visited Tarma and I could kick myself for not discovering this hotel sooner. It is incorporated into a working farm in a quiet part of town and is a charming little enclave. The owner and staff are very gracious and friendly, the food is excellent (and genuinely Peruvian) and the rooms are charming. The owner speaks fluent English (as well as German and Spanish) and make you feel like one of the family. So glad I found this place at last.
3 sur 5
par un voyageur de Springfield

Publié le 11 oct. 2022 sur Expedia
The location is good if you are only passing thru he region. A ranch property with zero eminities and ONLY TAKES CASH. Would not stay therr again, I would prefer to stay at Los Portales down the road in Tarma.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 août 2022 sur Hotels
Se trata de un lugar hermoso pero parece estar algo deteriorado el servicio en general.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 30 janv. 2022 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 janv. 2022 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Perfecto lugar

Publié le 21 janv. 2021 sur Hotels
Excelente. Breve pero muy acogedor y cordial lugar. Estupendo espacio natural con un jardín extraordinario
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 janv. 2021 par Ela, Gestion de l’hôtel
Muchas gracias Manuel, espero pueda en un futuro volver a visitarnos. Saludos
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 1 janv. 2021 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 mars 2020 sur Expedia