Note fondée sur 739 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 févr. 2024 sur Expedia
B
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 mars 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 déc. 2024
It's excellent
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 déc. 2024 par General Manager, James Foster, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We hope to see you again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 déc. 2024
Super clean, check in quick with great friendly desk staff
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 déc. 2024 par General Manager, James Foster, Gestion de l’hôtel
Thank you for you feedback we appreciate your business. Come see us again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 nov. 2024
Very new and clean. Staff was excellent. Rooms and mattresses were excellent. Only possible thing I would improve on is water pressure in the shower.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 nov. 2024 par General Manager, James Foster, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback We are so glad you enjoyed us. Come see us again.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
Pretty average. Would have been better if they had hot water. Water was hardly even warm, let alone hot. In the shower/bath tub, and even the sinks to wash your hands. After traveling all day most ppl want a hot shower
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par General Manager, James Foster, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We checked the room and no issues with hot water. We are apologize about your experience
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 sept. 2024 sur Hotels
Comfortable and good value
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2024 par General Manager, James Foster, Gestion de l’hôtel
We are so glad to have met your expectations. We hope that you return to see us again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par General Manager, James Foster, Gestion de l’hôtel
Awesome. We have met your expectations. We hope to see you soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par General Manager, James Foster, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us. We look forward to seeing you again.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 sept. 2024 par General Manager, James Foster, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing Hampton inn Acworth for your stay. We look forward to, seeing you again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 sept. 2024 par General Manager, James Foster, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us. We appreiate your feedback.