Note fondée sur 154 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur de Miami
Publié le 28 août 2024 sur Expedia
love staying here, very friendly
par un voyageur
Angry management
Publié le 9 août 2024 sur HotelsClean but with issues! Toilet was not connected to the floor, and they had the coffee pot and coffee in the bathroom. Breakfast was nasty and check out was a challenge. Management refused to give me a receipt, said that the room I stayed in belonged to Hotel.com and that’s who will need to give you a receipt. I told him that he changed my card and I want a receipt. He said you go now! I ask him if he was sure he wanted to leave it this way. He said no receipt you go now. Told him I was going to call Wyndham! He said NO raising his voice… you call Hotel.com… you leave now!
par un voyageur
Publié le 1 août 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 31 juill. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 27 juill. 2024 sur Expedia
Quiet, clean, very friendly.
par un voyageur
Publié le 24 juill. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 23 juill. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 22 juill. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Convient to Ev Charging.
Publié le 21 juill. 2024 sur HotelsService was good. Breakfast was not what we were hoping for. Bathroom could have been cleaner but overall for the money it was worth it. They do have EV chargers and Tesla Super Chargers are beside the hotel.
par un voyageur
So So hotel
Publié le 20 juill. 2024 sur HotelsIt’s a two star hotel. A little run down with few conveniences.