Note fondée sur 71 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 31 mai 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 juin 2021 par Afomiya.T, Gestion de l’hôtel
Dear Fatima,
Greetings!
Thank You for your time to give us your feed back we are happy that you enjoy your stay and it was our pleasure serving you at Elilly International Hotel.
par un voyageur
Excellent
Publié le 19 août 2019 sur HotelsQuelques petits techniques très vite résolus,service technique et room service très bien. Le petit déjeuner (en supplément) copieux et diversifié. Le restaurant VIP au dixième étage service et plats parfaits.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2019 par Temesgen, Gestion de l’hôtel
Dear Alain,
Thank you for taking the time to give us your feedback about your stay with us and to let us know that you enjoyed your stay with us. We are very happy to have learnt that your stay was satisfying. We would like to assure you that we will be working hard to always excel in Guest services and provide excellent facilities.
We look forward to welcoming you at Elilly International Hotel again soon.
Best Regards,
Temesgen Dilnessa
Director, Rooms DIvision
par un voyageur
Publié le 31 mars 2019 sur Hotels
Hôtel assez froid.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 avr. 2019 par Temesgen, Gestion de l’hôtel
Dear SIr/Madam,
Thank you for taking the time to give us your feedback about your stay. We are very sorry that you are unhappy with your stay in our Hotel. Addis is a bit cold and in order for guests to use it, we have provided extra blanket which is kept in the wardrobe. We take guests comments seriously and thus we would be happy if there are anything else which makes your stay not comfortable. We look forward to welcome you at Elilly International Hotel and we assure you that your next stay will be excellent.
Best Regards,
Temesgen Dilnessa
Director of Rooms Division
par un voyageur
Publié le 24 févr. 2019 sur Expedia
Nous avions réservé une chambre pour deux personnes nous avons eu une chambre pour un personne ; donc manquaient les serviettes, les chaussons et la chambre était petite. Manquaient également un essui main et une sortie de douche. Lorsque nous avons fait part de l'erreur le personnel a fait part de son incompréhension sans pour autant nous donner une autre chambre alors que nous leur montrions notre réservation imprimée que nous leur avons traduit. Expedia semble faire ses réservations en français langue non parlée dans l'hôtel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 févr. 2019 par Temesgen, Gestion de l’hôtel
Cher Monsieur / Madame,
Nous regrettons de ne pas avoir si bien répondu à vos attentes! Nous prendrons vos réactions au sérieux afin que cela ne se reproduise plus. Nous souhaitons vous accueillir à nouveau avec de grandes améliorations.
Meilleures salutations,
La gestion
par un voyageur
Enfin un bon hôtel en Ethiopie
Publié le 1 févr. 2019 sur Hotelsenfin un hôtel ethiopien aux normes européennes, insonorisé, propre, .chambre de belles dimensions plutôt bien conçue avec des endroits pour ouvrir ses valises, un service efficace et attentionné, de l'eau chaude avec pression .Bon , les finitions ne sont pas au top et l’écoulement de la baignoire très lent , le Wifi pas très efficace dans les chambres mais passe très bien dans le lobby
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 févr. 2019 par Temesgen, Gestion de l’hôtel
Chère Dominique,
Merci de rester avec nous et pour vos commentaires! Nous nous efforcerons toujours de rendre le séjour de nos invités incroyable.
Nous sommes impatients de vous accueillir à l'hôtel Elilly International.
Meilleures salutations,
par un voyageur
Publié le 13 avr. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 6 avr. 2024 sur Expedia
The Elilly Hotel, conveniently located for exploring the sights of Addis Ababa and just a short walk from Meskel Square, has provided a remarkable experience. The staff have been incredibly welcoming; from the reception team to the pool attendant and the restaurant crew on the mezzanine floor, everyone was not just friendly but genuinely eager to make my stay as enjoyable as possible. Their efforts greatly contributed to my happiness throughout my visit. My room was consistently spotless, a testament to their attention to detail. The culinary experiences were exceptional, each meal adding a delightful dimension to my stay. Special accolades to the ladies in the lobby area, who served coffee and managed the gift shop with a warmth and friendliness that brightened each day. I felt completely secure within the hotel and its vicinity, a reassurance for any traveler. Overall, the Elilly Hotel has not only met but exceeded my expectations, significantly enriching my Ethiopian journey.
par un voyageur
Publié le 1 déc. 2023 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 11 nov. 2023 sur Expedia
My stay was good
par un voyageur
Solid 4* hotel near UN Compound
Publié le 8 sept. 2023 sur HotelsOnly complaint was about the airport transfers. Very disorganised. Exoected them to meet ne on arrival but some intermediary rang them abd tgey eventually came about 90 nins late. Not great at 2 am. Akso booked the return a day in advance but the guy wasn't ready. Even though it is free you would hope for a bit better organization m.