Note fondée sur 310 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 5 mars 2024 sur Hotels
par un voyageur de ABIDJAN
Publié le 19 févr. 2022 sur Expedia
Belle chambre, confortabl e propre.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 févr. 2022 par Addis, Gestion de l’hôtel
Cher Monsieur / Madame,
Salutations de Golden TUlip Addis-Abeba,
Merci d'avoir séjourné au Golden Tulip Addis Ababa. Nous sommes très heureux que vous ayez apprécié votre séjour.
Lookingforwrad pour vous accueillir lors de votre prochaine visite à Addis-Abeba.
Sincères amitiés,
par un voyageur
Publié le 26 avr. 2021 sur Expedia
: la taille de la chambre, la localisation
-: la restauration , le petit déjeuner
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 avr. 2021 par Eyerusalem G. , Gestion de l’hôtel
Dear Sir/Madam,
Thank you so much for sharing this feedback; we really appreciate it and hope to be at your service again soon.
With best regards,
par un voyageur
Bonne attention et très confortable
Publié le 29 août 2019 sur HotelsPersonnel très attentif. Chambres très confortables. La navette de transport à/vers l'aéroport est un plus. En cours de séjour, nous avons été offerts une chambre exécutive (plus grande) sans changement de prix. Internet est un peu lent.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2019 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Gerardo,
Warm Greetings from Golden Tulip Addis Ababa.
We hope you are having a fine day.
We thank you for your positive review of our hotel and hope to welcome you back soon.
We wish you a wonderful day.
Hiwot Teferra (Ms.)
General Manager
par un voyageur
Publié le 3 avr. 2019 sur Expedia
Hôtel calme situé pas très loin de l aéroport. Personnels agréables. Dans la chambre le frigo bar etait verrouillé et impossible de regler la clim. La restauration est tout à fait correcte.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 avr. 2019 par Eyerusalem , Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,
Thank you for staying with us and for your kind review.
We appreciate your valuable feedback on our rooms and amenities. Our engineering team will work on the air conditioning.
Thank you once again for your review and we are looking forward to welcoming you on your next stay with us.
with kindest regards,
par un voyageur
Nice stay in Addis
Publié le 11 mars 2019 sur HotelsGood place to stay in Addis. Nice Hotel.
However, i thought eating only there would keep me safe ... But no. I got a very bad food intoxication.
I have never been sick like this before (and used to Africa) so i guess some improvement need to be done in the kitchen.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 mars 2019 par Anteneh , Gestion de l’hôtel
Dear Sir/Madam,Thank you for your recent stay at Golden Tulip Addis Ababa and taking your precious time to leave us a review. We are glad to read that you liked our hotel but sad to read about food poisoning issues.We work restless to keep our hygiene standards up and improve them constantly.Though we regrettably will not alter the outcome of your experience on this occasion, we do extend it with all sincerity and we do hope that you recovered from your illness now.
We look forward to serving you soon.Anteneh Teshome -Front Office Manager
par un voyageur
Avoid
Publié le 7 mars 2019 sur HotelsVery long check in ... then at least 3/4 electricity cut during the evening with generator not working well
Not at al serious for a 4 stars!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 mars 2019 par Anteneh , Gestion de l’hôtel
Dear Esteemed Guest, Thank you for your recent stay at Golden Tulip Addis Ababa and taking your precious time to leave us a review. Though regrets will not alter the outcome of your experience on this occasion, we do extend it with all sincerity and hope you will consider this incidents to have been unrepresentative of our normal practices.The management will take your constructive feedback seriously to take corrective action and make our valued guests stay seamless.
We look forward to serving you again. Anteneh Teshome-Front Office Manager
par un voyageur
Great
Publié le 26 févr. 2019 sur HotelsBest value for money hotel in the city, reliable wifi, friendly staff, prime location
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 févr. 2019 par Anteneh , Gestion de l’hôtel
Dear Guillaume,Thank you for your recent stay at Golden Tulip Addis Ababa and taking your precious time to review your stay with such a wonderful rating. We are always striving to exceed customers expectation and glad to read that you had a great experience with us.Hope to see you soon. Anteneh Teshome-Front Office Manager
par un voyageur
Publié le 2 janv. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 janv. 2019 par Anteneh , Gestion de l’hôtel
Dear Waberi Thank you for your recent stay at Golden Tulip Addis Ababa and taking your precious time to review your stay with a great
rating .Hope to see you soon.Anteneh Teshome-Front Office Manager
par un voyageur de Coivert
Publié le 19 déc. 2018 sur Expedia
Confortable, personnel aimable, Wifi excellent vs les conditions en Ethiopie
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 déc. 2018 par Anteneh, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest Thank you for your recent stay at Golden Tulip Addis Ababa and taking your precious time to review yours stay with such a wonderful rating.Hope to see you soon.Anteneh Teshome - Front office Manager