Note fondée sur 390 évaluations de clients

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3,8 sur 5
91 % des clients le recommandent
4,0 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur de St romain le puy

Publié le 19 nov. 2023 sur Expedia
Très bon hôtel et restaurant à 5 mins en taxi de l’aéroport. Personnel très agréable et à l’écoute. Je recommande
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 janv. 2024 par Kalkidan Reservation Agent, Gestion de l’hôtel
Dear Jorge,Warm Greeting from harmony hotel!Thank you for you feedback we are also happy and grateful to have you in our hotel.We hope to see you again. Merci!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2022 sur Expedia
Etablissement très bien situé au centre-ville, staff acceuillant.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2022 par Behailu, Gestion de l’hôtel
Dear Alfred, we would like to pass our deepest gratitude for taking the time to give us your feedback and thank you for choosing to stay with us. We are pleased to receive your positive feedback and that you enjoyed the service and facility of our esteemed hotel. Your feedback and comments help us enhance the quality of our service. We hope to see you again during your next visit to Addis and we will aim to make your next stay even more enjoyable than the last. Hospitality regards, Behailu Mohammed General Manager
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 mars 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 mars 2021 par Kidus, Gestion de l’hôtel
Thank you for you posative responce,
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juill. 2019 sur Expedia
Personnel de ménage pour les chambres : impeccable. Personnel du room-service : laissant à désirer. Salle à manger du premier étage : personnel assez serviable mais nourritures du petit déjeuner souvent en rupture au buffet (café, lait, jus de fruit). Buffet de midi : toujours le même et peu de choix en dehors des mets traditionnels éthiopiens. Ras-Bar du dernier étage : serveur désagréable. Piscine bruyante et surpeuplée (par des gens autres que les résidents de l'hôtel). Confort des bars et espaces du rez-de chaussée : palais des courants d'air, glacial en saison des pluies. Aucun personnel ne parle français. Aucune chaine française à la télévision, pas même France 24 !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2019 par betty, Gestion de l’hôtel
. Dear Sir/Madam, Greetings!! We would like to thank you for taking the time to give us your feedback, and thank you for choosing to stay with us. We're sorry to hear that you were disappointed with your experience here at Harmony Hotel. Feedback like yours helps us grow and become a better hotel than we are today. we will do the necessarily investment to avoid the mentioned problem in the particular room. We do hope that despite this first experience, you'll come back and give us another try here at Harmony Hotel. Bethlhem leulseged , Guest relation office
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 mai 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 juin 2019 par Betty, Gestion de l’hôtel
Dear sir/madam, Greetings!! We would like to pass our deepest gratitude for taking the time to give us your feedback and thank you for choosing to stay with us. We are very pleased to receive your positive feedback. That you enjoy the service of our esteemed hotel. we hope to see you in your next visit to Addis your comment will help us to enhance our service. Bethlhem Leulseged, Guest relation officer.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 mars 2019 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 janv. 2019 sur Expedia
Chambre bruyante. Il ny a pas de groom sur les portes dans l'hôtel. Il y a donc des portes qui claquent toute la journée. En plus des bruits extérieurs avec une fenêtre qui ferme mal et des travaux dans l'hôtel. ..le séjour à été infernal.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 janv. 2019 par Behailu Mohammed, Gestion de l’hôtel
Dear Sir/Madam. Greetings!! We would like to thank you for taking the time to give us your feedback, and thank you for choosing to stay with us. We're sorry to hear that you were disappointed with your experience here at Harmony Hotel. We will make sure our team hears your concerns about the problems you have mentioned . Feedback like yours helps us grow and become a better hotel than we are today. We do hope that despite this first experience, you'll come back and give us another try here at Harmony Hotel. It is always a pleasure to receive feedback's from patrons as yourself on our services that need improvement. I have personally shared your comments with our team .
5 sur 5
par un voyageur

Très bon hôtel à recommander

Publié le 11 nov. 2018 sur Hotels
Le Séjour a été très agréablement facilité par la qualité des services de cet hôtel.
5 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur de Paris

Nice close to shopping centers

Publié le 30 juill. 2017 sur Expedia
Le personnel de l'hôtel est très patient, serviable et chaleureux. Nous avons très apprécié notre séjour.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2017 par FO Manager, Gestion de l’hôtel
Dear , We would like to pass our deepest gratitude for taking the time to give us your feedback and thank you for choosing to stay with us. We are pleased to receive your positive feedback and that you enjoyed the service and facility of our esteemed hotel. Your feedback and comments helps us enhance the quality of our service. We hope to see you again during your next visit to Addis and we will aim to make your next stay even more enjoyable than the last. Behailu Mohammed Front Office Manager
3 sur 5
par Raymond et marthe

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 oct. 2014 sur Hotels