Note fondée sur 57 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 sur 5
83 % des clients le recommandent
4,0 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 déc. 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 déc. 2018 par Solomon A, Gestion de l’hôtel
Dear Seliman, Greetings from Kaleb Hotel. Thank you for reviewing your stay with us. Hope to serve you with better hospitality in your next visit to Addis Ababa. Sincerely
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 oct. 2017 sur Hotels
Le sejour a été agréable. Le personnel a été à la hauteur.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 juill. 2024 sur Expedia
the most disguesting place i have ever been. they took absolutely no effort to make the rooms habitable and enforce a no smoking policy. the building smelled like mold and there were multiple damaged walls and pieces of stone in the rooms. the shower didn't have a door and there was water everywhere everytime you shower. I would avoid this hotel at all cost.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 juill. 2024 sur Expedia
They said they provide breakfast for persons buy hotel room through other parties they denied me breakfast and safelock which they give other persons
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 juill. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 août 2023 sur Expedia
Its amizing service , free spa , breakfast , servise free , amd low cost vey great hotel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 sept. 2023 par Geta D, Gestion de l’hôtel
Dear Valued guest,Thank you so much for your feedback. We appreciate your compliment and note that your comments are serving as a fuel for our continuous effort to improve our product and services. We hope to serve you better again in future!Regards,
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 mai 2023 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Comment on stay

Publié le 26 sept. 2022 sur Hotels
What was in the booking did not match what was on site. There was no Executive Room no King bed. But the hotel allocated me a room with double beds after complaining. The receipt was not issued, I need as proof of payment. Otherwise the staff were helpful
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 12 sept. 2022 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2022 sur Expedia
Clean. Excellent breakfast, just be on time. Flexible staff. We got option to get a room away from the nightclub noise, we are thankful for that.