Note fondée sur 971 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
86 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 1 juin 2019 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur de Nantes

excellent accueil

Publié le 18 déc. 2018 sur Hotels
excellent et chaleureux accueil par le réceptionniste je recommande vivement pour son confort, sa sécurité et son emplacement de par sa proximité des transports en commun seul bémol...incompréhension sur une demande d'intendance.
4 sur 5
par un voyageur

NIce hotel , but very old style

Publié le 5 oct. 2017 sur Expedia
room are big and you have 2 big tv ... nice location good bed , shame the style is very old :curtains look like 20 years old
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 sept. 2024 sur Wotif
Served the purpose for a short visit near Convention Centre
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 sept. 2024 sur Expedia
I would like to provide feedback regarding our recent check-in experience. Upon arrival, we found it difficult to locate the entrance, as it was not on Currie Street as we had expected. Additionally, there was no customer parking available near the entrance. The staff member on duty was aware that we were waiting to check in, but instead of assisting us immediately, we were left waiting while he disposed of rubbish bags. When I asked where we could park the car, he instructed us to temporarily park in the middle of the road near the entrance to unload our luggage. He then handed us a map and directed us to another car park, a process that took over half an hour to complete. This was an exhausting process, and when I expressed my frustration, the staff member criticized me, suggesting that I was not appreciative of his help with our luggage. I found this response unprofessional and disappointing, especially after such a tiring arrival. I hope this feedback helps improve the experience for future guests.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 sept. 2024 sur Wotif
We found blood on the sheets and the carpet in the room, definitely won’t be staying here again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 sept. 2024 sur Hotels
Excellent restaurant, central, convenient
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 sept. 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 août 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 août 2024 sur Hotels