Note fondée sur 240 évaluations de clients
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4,3 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Publié le 14 févr. 2023 sur Expedia
Le lit etait pas tres confo, genre de futon pas tres epais !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 févr. 2023 par Adelaide Central YHA, Gestion de l’hôtel
Thanks for the feedback
par un voyageur
Publié le 8 oct. 2022 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 1 mars 2020 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 23 nov. 2018 sur Expedia
Personnel très sympathique et hotel propre et sécuritaire
Recommandé
pour Événement personnelpar un voyageur
Publié le 24 janv. 2018 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 12 déc. 2015 sur Hotels
Pas emballes par notre arrêt sur adelaide. L auberge est bien placée, propre, bne ambiance. Ça aurait pu etre pire !!
par un voyageur
Publié le 28 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par Rose, Gestion de l’hôtel
Dear Yiyang, Thank you so much for rating us 5/5! We hope to welcome you back to Adelaide Central YHA next time :)Kind regards, Rose - Shift Manager
par un voyageur
Publié le 20 sept. 2024 sur Hotels
Please be aware, the place has homeless people coming there in the evening. The shared bathrooms are dirty, had shavings all over. I was afraid for my mom with what looked like addicts/homeless people all around the area and at the place. After paying for the room and paying for parking and going out till the evening before bringing my stuff in, I felt uncomfortable/unsafe there. I dropped the keys off and checked out, booking a better place the night of...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par Rose, Gestion de l’hôtel
Hello, We take feedback like this very seriously. YHA aims to provide a welcoming and safe environment for all guests, and we strictly do not allow non-guests to enter past the reception area. Please rest assured that we also have a rigorous screening process at check-in, which includes verifying IDs, taking photos of guests, and confirming that everyone staying is a genuine traveller. Our front doors are locked between sunset and 7am, we have an extensive CCTV system set up throughout the building, and our team is available 24/7 to maintain security. We are sorry to hear that you didn't feel comfortable during your stay. We are committed to both cleanliness and guest safety, and genuinely regret that your experience did not meet your expectations.Sincerely,Rose - Shift Manager
par un voyageur
Publié le 15 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par Rose, Gestion de l’hôtel
Dear Patricia,Thank you for your perfect rating! We're delighted you had a great stay and hope to welcome you back in the future.Sincerely,Rose - Shift Manager
par un voyageur
Publié le 12 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 sept. 2024 par Rose, Gestion de l’hôtel
Dear Fumiko,Thank you for your amazing rating! We're delighted that you had such a positive experience with us. We hope to welcome you back again soon!Sincerely,Rose - Shift Manager