Note fondée sur 141 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,2 sur 5
64 % des clients le recommandent
3,4 Propreté de la chambre
3,4 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juill. 2024 sur Expedia
Quiet Clean Nice
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2024 par kim, Gestion de l’hôtel
Dear guest thank you so much. see you again . Thank you
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 juill. 2024 par kim, Gestion de l’hôtel
Dear guest thank you so much. come again. Thank you again
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 juill. 2024 par kim, Gestion de l’hôtel
Dear guest thank you for stay. lf you are not happy with the room you have a right to inform to the front desk sorry Thank you
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 mai 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 mai 2024 par kim, Gestion de l’hôtel
Thank you so much dear guest. see you again. Thank you .
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 mai 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 juin 2024 par kim, Gestion de l’hôtel
dear guest thank you so much .for staying / see you again.Thank you
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 mai 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 juin 2024 par kim, Gestion de l’hôtel
thank you dear guest. see you again.thank you so much.
4 sur 5
par un voyageur de Oceanside

Publié le 20 avr. 2024 sur Expedia
My only issue was it took forever to get hot water. Water pressure was low and variable, like there was an equipment malfunction. Otherwise it was just fine.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 avr. 2024 par kim, Gestion de l’hôtel
Dear guest sorry but we have new plumbing sysyem change so we are testing the water presure . thank you so much for sharing. sorry againthank you
2 sur 5
par un voyageur

.A sleepless night.

Publié le 23 oct. 2023 sur Hotels
The faucet in the vanity would give hot water. had to brush teeth with bottle water. the water pressure in the shower was poor. Let room with AC to go to dinner it shut off after leaving room leaving it 80plus degrees. upon return.Could not cool down room before going to sleep, Opened window to cool down room. Then someone in the Truck shop turn on Music so loud we could not sleep.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 oct. 2023 par kim, Gestion de l’hôtel
DEAR GUEST WHEN YOU CHECK IN WE TOLD ALL CUSTOMER IF YOU DONT FIND IN THE ROOM ANYTHING PLEASE LET OFFICE SO WE CAN HELP YOU OUT. SORRY AGAIN .THANK YOU
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 oct. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 nov. 2023 par kim, Gestion de l’hôtel
DEAR GUEST THANK YOU SO MUCHTHANK YOU
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 oct. 2023 sur Expedia
Bad hotel in a bad area the rooms do not look like they do in the pictures, stay away
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2023 par kim, Gestion de l’hôtel
DEAR GUEST EVEN YOU NOT CAME TO THE HOTEL AND STAY HOW CAN YOU KNOW ABOUT THE ROOM AND EVEN THE AREA. YOU MADE RESERVATION ON LINE THIS IS NON REFUNDABLE SO PLEASE DONT PUT ANY BED REVIEW ON LINE . EVEN YOU DONT CHECK IN TO THE HOTEL. PICTURES ON LINE IS THE SAME ROOM. YOU DONT KNOW ABOUT THIS HOTEL BECAUSE YOU DONT CHECK IN. IF BAD HOTEL AND BAD AREA HOW COME YOU MAKE RESERVATIONS. NON REFUNDBLE RESERVATIONS. THANK YOU