Note fondée sur 500 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur de saint quentin
Excellent rapport qualité/prix
Publié le 19 juin 2019 sur HotelsAccueil très sympathique! Personnel gentil et agréable à toutes heures!
Emplacement parfait pour se rendre sur la fabuleuse route 66.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 juin 2019 par Vince, Gestion de l’hôtel
Dear Benjamin
Thank you so much for posting your positive review, we really appreciate it. We hope to see you in the future.
par un voyageur
Publié le 6 mai 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mai 2019 par Manager, Gestion de l’hôtel
To see that we were able to provide our guest with such a wonderful experience is the highest compliment we can receive. Thank you so much for sharing!
par un voyageur
Classique
Publié le 25 nov. 2014 sur HotelsClassique, mais situé au calme par rapports aux endroits où on est habitué de trouver ce genre d'hôtels.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 janv. 2015 par Suresh, Gestion de l’hôtel
Dear Guest:
Thank you for your nice comments about our hotel.
Manager
par un voyageur de France
Trés propore et comfortable
Publié le 25 juill. 2014 sur HotelsTrés bon accueil, chambre extrèmement propre. Un hotel parfait pour dormir sur la route malgré la ville environante.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 oct. 2014 par Suresh, Gestion de l’hôtel
Dear Guest:
Thank you for coming from all the way from France and staying at our hotel. We greatly appreciate for your kind complements about extremely clean room, ever welcoming and perfect for staying our hotel.
Please come and visit us again.
Thanks
Manager
par un voyageur
Good rest
Publié le 10 août 2024 sur HotelsEverything was great customer service
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Anthony,We are delighted to hear that you appreciated our customer service during your stay. Your satisfaction is our priority, and we hope to welcome you back again soon for another enjoyable experience.
par un voyageur
Publié le 30 juill. 2024 sur Expedia
Room had a smell and did not feel clean. Air conditioner was ify at best.
It is an older property and there are no other place to choose from.
The people that manage are very nice.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Argelia, We appreciate your feedback on your recent stay with us. Our team strives to provide a comfortable environment for all guests, and we will ensure your concerns are addressed accordingly. Your comments have been noted for our improvement. Thank you for highlighting the positive aspects of our service, and we hope to welcome you back for a more enjoyable experience.
par un voyageur
very dirty, stay away
Publié le 6 juill. 2024 sur HotelsThis hotel is very dirty and every room smells like smoke. No matter how tired you might be and need to pull over do not stop here. Deplorable conditions.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 juill. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Janet,We're sorry to hear that your experience fell short of expectations. Your feedback is valuable to us and will be shared with the team for further review. We strive to provide a comfortable environment for all guests and apologize for any inconvenience caused. Please feel free to reach out to our management for further assistance regarding your concerns.
par un voyageur
Publié le 23 juin 2024 sur Expedia
El cuarto muy sucio parecía que no lo habían limpiado estaba ropa tirada a un lado de la cama de no se quien pero veníamos tan cansados que solo dormimos 4 horas y nos salimos
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juin 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Ariadna P, We are sorry to hear about your experience. We encourage our guests to contact us immediately with any concerns so we can address them promptly and ensure a pleasant stay for all. Please reach out to our management team to discuss this matter further.
par un voyageur
Publié le 17 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juin 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Maliah, I'm sorry to hear that your experience did not meet your expectations. Please feel free to contact us directly with any specific feedback you may have, so we can address your concerns to improve our service.
par un voyageur
Muy buena experiencia
Publié le 15 juin 2024 sur HotelsDesde que uno llega la atencion es muy amable y cortez.
Y en general el sitio esta muy bien arreglado y limpio.
Es una buena experiencia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juin 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello William,Agradecemos sus amables palabras sobre nuestro servicio y las instalaciones. Nos alegra saber que disfrutó de su experiencia en nuestro hotel. ¡Esperamos darle la bienvenida de nuevo en el futuro!