Note fondée sur 66 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
77 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par Richard-Nicolas de Arlon

A recommander.

Publié le 13 oct. 2014 sur Hotels
Nous avons eu une chambre au second étage, très simple mais spacieuse. Agréable petit déjeuner. Très belle situation, magnifique bâtiment. Grâce à Hotels.com nous avons réellement obtenu un très bon rapport qualité-prix !
3 sur 5
par alex de bruxelles

comme beaucoup le disent,un panorama inoubliable

Publié le 23 août 2013 sur Hotels
Le panorama, chateau, mystique... Je trouve l'hotel au niveau chaleur d'acceuil et good feeling moyen. On sent bien que le peu de personnel ont des tâche à ne pas en finir, multi cascettes... Et ca ce sens ce qui rend cette endroit un peu trndu. Le personnelle est bien entendu serviable et gentil.le temps pour le ptit dej est short et arès l'heure de repas, la carte unquement au bar très très limité! 2 Soupes et toast. Wifi uniquement à un ndroit et signal faible
5 sur 5
par un voyageur de Markt Piesting

Publié le 4 sept. 2024 sur Expedia
Saubere Unterkunft
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 sept. 2024 par JUFA Hotel Schloss Röthelstein, Gestion de l’hôtel
Liebe Gäste,herzlichen Dank für die tolle Bewertung, wir freuen uns sehr wenn Sie ihren Aufenthalt bei uns rundum genossen haben.Wir bemühen uns immer unsere Gäste unvergessliche Erlebnisse und Momente zu schenken. Super, wenn mit dem Essen auch alles so toll geklappt hat. Wir freuen uns auf ein baldiges Wiedersehen.Liebe Grüße aus dem Schloss Röthelstein,Ihr Jufa Hotel Schloss Röthelstein Team
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Expedia
The property is great. The staff is awful. Very standoffish. They make you feel that you are an inconvenience. I never received a email in regards to their dining policy. We arrived around 7pm and had to drive back into town to find food. Overall it was a huge disappointment. With a friendly staff it would be amazing.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par JUFA Hotel Schloss Röthelstein, Gestion de l’hôtel
Dear John,Thank you for your feedback. We are really sorry about your bad experiences. Almost 100% of our guests are always really satisfied with our services and, firstly, with our staff. All of our colleagues are always trying to give the best service to our guests to make their stay unforgettable.We are sorry if you had a bad feeling.Dear John, we hope we can welcome you in the future one more time in our hotel.Best regards,Your Jufa Hotel Schloss Röthelstein team
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 août 2024 sur Hotels
Helt Ok men vi skulle checka in 16, men rummen var inte klara förrän 18.45.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 août 2024 par JUFA Hotel Schloss Röthelstein, Gestion de l’hôtel
Dear Isabella,Thank you for giving us feedback about your experiences. We are really sorry that your room was not ready at 4 p.m. I would like to apologize for this situation. We have already discussed the problem with the team.We hope we can welcome you once again in our hotel.Best regards,Noemi SzauterHotelmanager
4 sur 5
par un voyageur

A special and memorable place

Publié le 25 juill. 2024 sur Hotels
A special and memorable place to stay in a castle. Located high on the hills above the town of Admont with nice views and a little spa for quests. Our room was big but unfortunately on the ground-floor near the elevator and dining hall so it was a bit noisy during breakfast and dinner time. They offer a dinner buffet for 20,50 € (does not include any drinks), but it was sadly a disappointment since it did not have fish or vegetarian options even though we specially asked for those in advance. Nice staff and especially the waitress at the breakfast and dinner.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par JUFA Hotel Schloss Röthelstein, Gestion de l’hôtel
Dear Katja,thank you for your feedback, it was really helpful for us to make our intern communication better, We are really sorry about this situation, and we hope you will visitin us once again in Admont.Best regards,Your team from Jufa Hotel Schloss Röthelstein
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 juill. 2024 sur Expedia
Personeel niet erg vriendelijk. Komen nergens in tegemoet. Kamers voldeden niet aan belofte. Waren vingerhoedjes en zeer gehorig (kon telefoon op trillen bij de buren horen door mn oordopjes heen). Waterkoker op de kamer was leuk geweest. Wilde je heet water, dan koste dat euro's. Bij avondeten betaalde je zelfs voor kraanwater, bovenop toch al dure kamertjes. Ik kom hier niet meer.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 juill. 2024 par JUFA Hotel Schloss Röthelstein, Gestion de l’hôtel
Dear Jessica,Thank you for taking the time to share your impressions of your stay at our hotel. We are very sorry that your stay did not meet your expectations. When we checked out, we actually had the impression that you were very satisfied.We are sorry to hear that you did not find our staff friendly. Hospitality and guest service are our top priority and we will use your feedback to further train and raise awareness among our team.We also apologize that the rooms did not meet your expectations. The noise level you have described is definitely not the standard we are aiming for. We will take measures to improve the soundproofing in our rooms.We understand your disappointment regarding the cost of hot water and drinking water at dinner. Your feedback will help us review and improve our pricing and service offerings.We hope that you will give us a second chance to show you that we have learned from your comments and improved our services.Best regards,Noemi SzauterHotelmanager and your Jufa Hotel Schloss Röthlstein Team
4 sur 5
par un voyageur

Diesmal nicht so gut

Publié le 24 mars 2024 sur Hotels
Bin n gerne dort . Ein besserer Jaffe wäre wunderbar
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 mars 2024 par JUFA Hotel Schloss Röthelstein, Gestion de l’hôtel
Lieber Wolfgang,vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, um uns eine Bewertung zu schreiben.Es ist schön zu hören, dass Sie gerne bei uns im JUFA Hotel Schloss Röthelstein sind.Ihre Bemerkung bezüglich dem Kaffee nehmen wir ernst und wir werden das bei der nächsten internen Besprechung anmerken.Wir würden uns freuen, wenn wir Sie bald wieder bei uns begrüßen dürfen.Herzliche Grüße aus Admont,Das Team vom JUFA Hotel Schloss Röthelstein
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 janv. 2024 sur Expedia
Ausgesprochen freundliches Personal und leckeres Frühstück. Wir sind mit kleinen Kindern (1 und 5 Jahre alt) angereist. Das Babybett war bei Ankunft bereits aufgebaut. Beim Frühstück dann erstmal kurz die übliche Panik bei uns ob es einen Babystuhl geben würde bis wir sahen, dass für unsere Familie bereits ein Tisch mit Namensschild, Babystuhl und extra Kindergeschirr (Paw Patrol) für unser zweites Kind vorbereitet war. Im Essensbereich gibt es auch eine j kleine Spieleecke für Kinder. 10/10 familienfreundlich. Gerne wieder
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 janv. 2024 par JUFA Hotel Schloss Röthelstein, Gestion de l’hôtel
Lieber Achim,vielen Dank für Ihre tolle Rückmeldung!Es freut uns besonders, dass Ihnen unsere Familienfreundlichkeit aufgefallen ist.Wir hoffen, Sie und Ihre Kinder bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Herzliche Grüße aus Admont,Das Team vom JUFA Hotel Schloss Röthelstein
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 août 2023 sur Hotels