Note fondée sur 596 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur de Colomiers
Publié le 23 mars 2024 sur Expedia
Excellent endroit vu mer et piscine a 5mn a pied de la ville. C'était génial je recommande
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 mars 2024 par Brenda-Assistant Guest Services Manager, Gestion de l’hôtel
We are so glad you enjoyed your stay with us Eric. Thankyou for leaving us a great review and enjoy your holiday.
par un voyageur
Publié le 1 déc. 2023 sur Hotels
Bel hotel, confortable, vue dégagée, dame tres aimable et serviable à la reception, à 10 mn à pied du centre
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 déc. 2023 par Sarah | Guest Experience at the atHotelgroup.com, Gestion de l’hôtel
Merci. Brenda et son équipe seront ravis de lire que vous avez apprécié votre séjour. Voyagez en toute sécurité en Australie. Cordialement.
par un voyageur
Publié le 22 déc. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 janv. 2020 par Guest Service Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. We are thrilled you had a great stay.
par un voyageur de Bruxelles
Bien situé
Publié le 10 févr. 2018 sur ExpediaDommage que les accessoires du spa ne soient pas en état sinon tout était en bon état
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 mars 2018 par Claire, Gestion de l’hôtel
Merci d'avoir sejourne dans notre hotel, nous apprecions votre commentaire.
par un voyageur
MAGNIFIQUE TOUT DE MEME
Publié le 3 févr. 2018 sur HotelsMAGNIFIQUE , VUE SUBLIME SUR LA MARINA
PISCINE MAGNIFIQUE
juste prévoir de monter une cote raide pour accéder à l'hotel, et de faire les lits et le menage
Aucun menage en 3 jours, CLIENTS EN GROUPE QUI MONOPOLISENT LA PISCINE pendant longtemps
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 mars 2018 par Claire, Gestion de l’hôtel
Merci d'avoir sejourne dans notre hotel, nous apprecions votre commentaire.
par un voyageur
Optez pour un autre hôtel
Publié le 11 déc. 2014 sur HotelsIl y a assez d'hôtels à Airlie Beach, celui-ci n'est certainement pas le meilleur.
par un voyageur
Publié le 30 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Brenda-Assistant Guest Services Manager, Gestion de l’hôtel
Thanks for leaving a review Bernadette.
par un voyageur
Publié le 23 juill. 2024 sur Wotif
The bed was just fantastic. Walking distance to Airlie Beach shops Marina Ferries and massive Lagoon with 50 m swimming lanes.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juill. 2024 par Brenda-Assistant Guest Services Manager, Gestion de l’hôtel
Thanks for taking the time to leave us a great review Chris. I'm glad you enjoyed your stay.
par un voyageur
Publié le 11 juill. 2024 sur Wotif
The lovely sunny balcony provided superb views of the harbour. Great spa there too. Apartment was spacious & comfortable with good lighting. It had everything we needed. Great speedy washer, quick dryer, large frig, microwave, tv ( tho’ not large for the size of the room), plenty of storage. Easy access to the lift.
Bedroom was not fully enclosed, with part of the bi fold door missing.
Wifi was very unreliable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 juill. 2024 par Brenda-Assistant Guest Services Manager, Gestion de l’hôtel
Thankyou Agnes for taking the time to leave us a review. We are having a hard time finding someone to fix the door so i apologize for that. We are glad to hear apart from the door you enjoyed your stay and we hope to see you again.
par un voyageur
Publié le 7 juill. 2024 sur Wotif
Bathroom shower leaks out from under door due to the shower head angle, mould in shower tiles and seals all-round. Ceiling fan noisy, provide cutting boards but no knife to cut with, only had 3 forks in room, fridge freezer all.iced up about 2inch thick icy.
No welcome book providing small instructions on tv use or general information or tourist things to do in the area.
Reception staff member needed a new shirt, grey in colour not white also so small gapping at every button exposing her underwear and skin,
Would not recommend have stayed in airlie beach mutiple times from houses to units , wouldnt rate it more than a 2 star, paths and hallways not sweep of dead leaves clearly been there longer than a week ans still there after our 3 day stay.
Wont be back😮💨😮💨 disappointed
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 juill. 2024 par Brenda-Assistant Guest Services Manager, Gestion de l’hôtel
Sorry you were disappointed with your stay Christoper. The room usually has 4 of all cutlery so it seems the last guest lost a fork. We could have given you one at reception if you needed it. The Reception Staff member you mention has a wealth of knowledge about what to do in Airlie and loves to give advice on where to go and what to see. There are also heap of brochures in reception. Thanks for leaving a review.