Note fondée sur 943 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
chercher ailleurs
Publié le 9 janv. 2019 sur HotelsCet hôtel est un ancien hôtel de luxe mais très mal entretenu, charnière meuble cuisine rouillé, vaisselle sale, four sale , cafetière inutilisable et douche pleine de calcaire . Le petit déjeuner est une horreur , rien à manger à part du pain et de la confiture et des yaourts , le café frais est payant et la salle de petit déjeuner est sale (table collante , le sol n'a jamais vu une serpillière et la propreté des couverts laisse à désirer). Bref c'est dommage pour un hôtel de cette gamme qui mériterait un meilleur gestionnaire.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 janv. 2019 par Cet hôtel est un ancien hôtel de luxe mais très ma, Gestion de l’hôtel
We are disappointed to read that we did not meet your expectations and have acknowledged your feedback to improve in the areas that you have outlined.
par Frederic
Airlie Beach à voir absolument.
Publié le 23 sept. 2017 sur HotelsEncore des séquelles du cyclone : connexion internet ultra mauvaise, travaux dans le hall tôt le matin, bâtiment en rénovation. Sinon un environnement superbe.
par Remi de Paris
Bonnes infrastructures, pas de service.
Publié le 12 juin 2016 sur HotelsLes infrastructures sont de qualité (appartements spacieux, bâtiment récent, appartements propres, barbecues...). En revanche, le service est inexistant, malgré les efforts des quelques employés présents qui font de leur mieux.
Le petit déjeûner est extrêmement sommaire (pain de mie + céréales + yaourt + jus de fruits, tout le reste est payant même le café). Le wifi fonctionne très mal.
par un voyageur
Publié le 16 févr. 2014 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 13 oct. 2024 sur Expedia
Our room was spacious had a great view and was quiet. Amenities were great.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 oct. 2024 par Michelle | Guest Service Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Garry, thank you for the 5/5 review. We are so happy you loved your stay in your spacious apartment with great views. We hope to welcome you again soon.Kind Regards, Michelle - Guest Serveces Manager
par un voyageur
Publié le 11 oct. 2024 sur Expedia
Great stay!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 oct. 2024 par Michelle | Guest Service Manager, Gestion de l’hôtel
Hello LLoyd, Thank you for the 5/5 review. We are glad you had a great stay with us.Kind Regards, Michelle - Guest Services Manager
par un voyageur
Publié le 3 oct. 2024 sur Expedia
What a view, even though our room was very 3 star, just wear and tear on furniture, curtains, bathroom. The bed so comfy, pillows great. No housekeeping, $5 hire for pool towels. Totally self contained. Walking distance to Woolworths and the strip. Loved the pool and the view.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 oct. 2024 par Michelle | Guest Service Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Helen, Thank you for taking the time to write a review. We are so glad you loved our spectacular views, pools, convenient location and super comfy beds.We hope to welcome you back soon.Kind Regards, Michelle - Guest Services Manager
par un voyageur
Publié le 28 sept. 2024 sur Expedia
We stayed in the 2 bed 2 bath apartment for 3 days and 2 nights. Location is good, walkable to Woolies and the main street. Rooms are very clean and comes with a fully functioning kitchen. Highly recommend.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par Catalina, Gestion de l’hôtel
Hello Chern,Thank you for your 5/5 review, we are glad that you enjoyed your stay with us, especially our convenient location and clean rooms.We hope to see you again in the future :)Kind regards,Catalina Guest Services Agent
par un voyageur
Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
WOW WOW WOW. Soooo happy I booked this place.
We had a top floor apaprment and it didnt dissapoint. The best views imaginable. (Apartment 50).
I will most certainly recommend everyone come to Airlie Beach and to stay at Water's Edge.
So close to the main street and woolworths is just across the road!
Pools were beautiful and the resort and rooms are well presented. Definitely do yourself a favour and stay here (high level floor) to get those spectacular views. You wont be disappointed. 10/10
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Michelle | Guest Service Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for the amazing review, Michelle. We are so glad your stay with us was outstanding, we loved hosting you. Thank you for referring us to your friends and fellow travellers also.We hope to welcome you again in future.Kind Regards, Michelle - Guest Services Manager
par un voyageur
Publié le 21 sept. 2024 sur Wotif
This was not our most pleasant experience of the "Waters Edge" brand.
Check the survey monkey review for details.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 sept. 2024 par Michelle | Guest Service Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Peter, we are sorry your stay with us has resulted in a 2/5 review score. I will check the survey for more insight.Kind regards, Michelle - Guest Services Manager