Note fondée sur 429 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
84 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 févr. 2024 sur Hotels
Personne à la réception le matin pour laisser vos bagages si vous partez pour un tour en bateau, discothèque bryante juste devant
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 mars 2024 par Dean, Gestion de l’hôtel
Thankyou for the feedback.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 févr. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 févr. 2020 par Jeff Aquilina - Managing Director, Gestion de l’hôtel
Thank you for your lovely review, we are so pleased you enjoyed your stay. Hope you can visit us again soon.
4 sur 5
par un voyageur

Great decor and location but tiny room

Publié le 28 déc. 2019 sur Hotels
Great location and decor but the room was tiny. Almost no sspace for the luggage. Great big shower and comfortable bed.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 janv. 2020 par Jeff Aquilina, Gestion de l’hôtel
Hi Brigitte, thank you for your review, so thrilled you enjoyed our designer decor and central location. Hope you can visit us again. Kind regards Jeff Aquilina Managing Director Heart Hotel and Gallery Whitsundays
4 sur 5
par un voyageur de Montréal, Canada

Publié le 18 avr. 2019 sur Expedia
Très bien situé, juste à côté du lagon artificiel, personnel très courtois
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 avr. 2019 par Heart Hotel and Gallery Whitsundays, Gestion de l’hôtel
Hi, Thank you so much for your time and kind words. We are glad that our team has provided a great service during your stay, and we hope that you enjoyed your time in Airlie Beach as well as the beautiful lagoon that is right next to us. We wish you continue enjoying your trip in Australia.
4 sur 5
par un voyageur

Central location in Airlie Beach

Publié le 9 nov. 2018 sur Hotels
The service was excellent and the hotel is centrally located. We were on the water side, unfortunately there is a parking next to the rooms.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 déc. 2018 par Heart Hotel and Gallery Whitsundays, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your feedback. It was our pleasure to assist you during your stay.
5 sur 5
par un voyageur

Night in Airlie

Publié le 29 juill. 2024 sur Hotels
Central location, walking distance to Marina, shops, restaurants and lagoon. There is no parking on site, but there is 24 hour parking available at the rear of the building.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Alison, Gestion de l’hôtel
Hi Anne-Marie, Thank you for your fabulous review. We are so glad you enjoyed your stay. We like the central location too. Kind regards, Alison, Guest Services, Heart Hotel
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 juill. 2024 sur Expedia
The best thing about this property was the staff, especially Dean, who went the extra mile to make sure I was comfortable. The hotel is right in the middle of the Airlie Beach action, close to everything.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juill. 2024 par Alison - Guest Services Manager, Gestion de l’hôtel
Hi Helen, Thank you for your kind words. We are delighted that you enjoyed your stay. Kind regards, AlisonHeart Hotel and Gallery Whitsundays
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juill. 2024 par Alison - Guest Services Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for the 10/10 rating Rodney. We are so happy you enjoyed your stay. Kind regards, AlisonHeart Hotel and Gallery Whitsundays
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juin 2024 sur Wotif
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 juill. 2024 par Dean, Gestion de l’hôtel
Dear Lenilton. We are sorry that we didn't meet your expectations this time around. Kind regards Dean
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juin 2024 sur Expedia
Great hotel with excellent customer service. Thank you Allison!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 juill. 2024 par Dean, Gestion de l’hôtel
Dear Judith,We are so pleased top have met your expectations and I shall pass on your kind words to Alison. Regards Dean