Note fondée sur 596 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
82 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 août 2024 sur Expedia
Great place to stay very nice people
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par ja, Gestion de l’hôtel
Thank you for your kind comments.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 août 2024 sur Expedia
.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par ja, Gestion de l’hôtel
Glad you enjoyed your stay.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par ja, Gestion de l’hôtel
I'm sorry you were unable to score us a 10. Please give us another opportunity to gain your loyalty.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par ja, Gestion de l’hôtel
Thank you
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par ja, Gestion de l’hôtel
Thanks!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par ja, Gestion de l’hôtel
Wonderful!
5 sur 5
par un voyageur de South Ozone Park

Publié le 5 août 2024 sur Expedia
Everyone was more than exceptionally welcoming and hospitable. The cleanliness & luxuries hit you as soon as you walk in with such an aroma of fresh, lush calmness.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par ja, Gestion de l’hôtel
Great! Come back soon.
2 sur 5
par un voyageur

Late check in and room still not ready

Publié le 4 août 2024 sur Hotels
I didn’t like the check in being so late and when I did check in and go to my room housekeeping was by my door and said it would be atleast another hour until my room would be ready . For the amount of money the room cost it should have been ready on time !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par ja, Gestion de l’hôtel
I greatly apologize for the late check in. We appreciate your feedback so we can strive to be better.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par ja, Gestion de l’hôtel
Thank you.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juill. 2024 sur Expedia
This “Hilton” is a Double Tree by Hilton. It seems to be mislabeled. The hotel was sold out, so staff were busy and tired and rushed us in at check-in. No information given about elevators, amenities, dining, etc. We found our way around on our own. The hotel charged $388 for our 3 night stay but the charge to the credit card was $588 for incidentals… we guessed. It wasn’t mentioned. We quickly learned that the pool doors were inoperable, forcing us to take a long route around to the pool. We stayed for 3 days and despite our efforts, our room temperature never dipped below 74 degrees Fahrenheit. The A/C wasn’t working properly either. Staff said, “Sorry. We will have maintenance take a look at it.”
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par ja, Gestion de l’hôtel
I greatly apologize for any inconveniences you experienced at our hotel. We will take this response into consideration and strive to be better.