Note fondée sur 501 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,6 sur 5
60 % des clients le recommandent
2,6 Propreté de la chambre
3,0 Service et personnel
2,7 Confort de la chambre
2,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

À éviter

Publié le 23 juill. 2023 sur Hotels
La seule chose positive est le prix. Chambre avec draps troués, en sous sol avec fenêtre donnant au ras du parking. Odeur désagréable dans la chambre. 2 serviettes pour 4. Et pas de petit déjeuner contrairement à l’annonce sur HÔTEL.com. Ne venez que si vous. Ou les économiser pour une bonne raison.
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 juill. 2023 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 sept. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello David,We are thrilled to hear you had a fantastic stay with us! We hope to welcome you back soon for another wonderful experience.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Abraham,We regret to hear that your stay fell short of expectations. Please feel free to contact us directly to address any concerns you may have. We strive to ensure all our guests have a pleasant experience.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Reinaldo,We're fired up that you had a fantastic experience at our hotel! We look forward to welcoming you back soon for another memorable stay.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Shykiria,We're sorry to hear you didn't fully enjoy your stay. Please feel free to reach out to us directly with any specific feedback you'd like to share. We strive to continuously improve our services for all our guests.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 sept. 2024 sur Expedia
Room had place for a window, window as missing and left completely open. Who place smelled of stale cigarette smoke. Filthy. New room had no shower curtain.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 sept. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Jamey, We appreciate your feedback and apologize for the inconvenience you experienced during your stay. Your comments have been shared with our team for their immediate attention. Should you have any further concerns, please do not hesitate to reach out to our management team for further assistance.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 sept. 2024 sur Hotels
The room could use a good deep cleaning as well as the stairwell.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 sept. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Jimmy,We appreciate your feedback and will share your comments with our housekeeping team for their review. Your input helps us to continually improve our services and facilities for all our guests.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Lisa, We're sorry to hear that your experience didn't meet expectations. Feel free to contact us with any details so we can address your concerns directly. We hope to have the opportunity to welcome you back for a better stay.
4 sur 5
par un voyageur

Room & beds were good. Breakfast was not good.

Publié le 15 août 2024 sur Hotels
Room was good, service was excellent. Breakfast was granola bar & chocolate muffin & coffee. More food choices should be available.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Stephen,We are delighted to hear you enjoyed your room and received excellent service during your stay. Your feedback regarding breakfast options is appreciated, and we will take it into consideration for future improvements. Our team is always striving to enhance our guests' experiences.