Note fondée sur 110 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
85 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 juin 2024 sur Expedia
Poor equipment in bathroom, shower not working well, access complicated, outside kitchen. Name of building wrong, internet access wrong, etc. An inexpensive place to avoid.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 juin 2024 par Olena, Gestion de l’hôtel
Dear Patrick, Thank you for your feedback. We're sorry to hear about the issues you experienced during your stay. We strive to provide a comfortable and hassle-free experience for our guests, and we apologize for falling short in your case. Your concerns about the bathroom equipment, shower, access, and internet have been noted, and we will address them promptly. We appreciate your input and hope to improve based on your comments.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 juill. 2019 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

l

Publié le 16 mai 2019 sur Hotels
Il n'y a pas de réception il faut appeler sur l'interphone, puis finalement une personne est venue d'un autre gesthouse nous donner les les Clés. Nous devions avoir une chambre vue ville, finalement au rez vue sur un mur. Le pdj est un bag dans le gest house ou nous rendre au gestHouse Akuery pour prendre le déjeuner, très bien¨! Nous n'avons pas eu la chambre mentionnée mais celle ci était correct et propre.Parking devant le guesthouse
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 mars 2019 sur Expedia
Très bon rapport qualité prix, décoration a1. La gentillesse du personnel est remarquable
5 sur 5
par Christine

Guesthouse style rétro mais confortable

Publié le 16 juill. 2017 sur Hotels
Guesthouse sympathique, style un peu rétro mais confortable. Personne sur place pour accueillir, on sonne en arrivant, on nous ouvre à distance et la clef de la chambre est sur la porte. Petite cuisine et de quoi se faire thé/café. Bien située au centre, possibilité de parking dans la rue devant ou derrière (payant pendant la journée).
3 sur 5
par Xavier

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 mai 2016 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 sept. 2024 par Katerina, Gestion de l’hôtel
Dear Hulda, thank you for your review. We appreciate your feedback. Best regards
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 sept. 2024 sur Expedia
Great overall hotel and location. The only negative is the bathroom smelled pretty bad kind of like sewage.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 sept. 2024 par Ana, Gestion de l’hôtel
Dear Eric, Thank you for your feedback! We're glad to hear you enjoyed the hotel and its location. We're sorry to learn about the issue with the bathroom odor; this is certainly not the experience we want for our guests. We'll address this with our maintenance team right away to ensure it’s resolved. We hope to welcome you back for an even better stay in the future! Kind regards
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 sept. 2024 sur Expedia
- Kleines, gut eingerichtetes Zimmer - Badezimmer sehr in die Jahre gekommen, mit verstopftem Abfluss, schlecht einstellbarer Dusche und nicht gut funktionierender Lüftung - Sehr hellhörig - Kostenpflichtiger aber günstiger öffenlticher Parkplatz direkt hinter dem Haus
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2024 par Natasha, Gestion de l’hôtel
Dear Tobias, Thank you for your feedback.We appreciate your comments about the room's furnishings and the convenient parking. However, we apologize for the issues you experienced with the bathroom and noise levels. Your concerns are important to us, and we will address them with our maintenance team to ensure improvements are made. Thank you for bringing this to our attention, and we hope to provide you with a better experience in the future.Best regards,
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 sept. 2024 sur Hotels
먼저 이 게스트하우스 건물 정면에 BG4라는 간판이 보이지 않아서 네비게이션이 다왔다는 멘트가 있었으나 어디가 BG4인지 알 수 없어 고생이 많았음. 또 리셉션엔 아무도 없어서 잘 못 선택한 기분이었음.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par Marie, Gestion de l’hôtel
Dear Maeng Sub,Thank you for sharing your experience with us. I apologize for the confusion you had with finding the Guesthouse.We understand how important clear signage and a warm welcome are, and we will address these issues to improve our guests’ arrival experience. If you have any other feedback or need assistance in the future, please don’t hesitate to reach out. We hope to have the opportunity to provide a better experience for you next time.Best regards,