Note fondée sur 131 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
86 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Perfect stay

Publié le 1 févr. 2024 sur Hotels
Amazing stay. Rooms are very clean, big and well equipped. Staff is very helpful and hospitable. Perfect place for a peaceful and comfortable stay.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 oct. 2021 sur Expedia
It s an amazing hotel! I just haad to go out to find dinner.. But everything else was perfect!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 oct. 2021 par Ayla Grand Hotel, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Nidhal, thank you for this very kind review of our hotel and we look forward to serving you again in the future. However, please note that we serve international food in our 2 restaurants located on the 6th floor and in the loby. Best regards,
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 sept. 2020 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

hotel confortable et pratique mais sans charme

Publié le 7 janv. 2020 sur Hotels
suite 1 chambre spacieuse et confortable déco sombre et un peu triste équipé d'une cuisine et machine a laver pratique au milieu du voyage
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 janv. 2020 par Mohamed Soussan, Group General Manager., Gestion de l’hôtel
Dear Ms Cahterine, Thank you very much for choosing to stay with us and for taking the time to share your feedback. We hope to have the absolute pleasure of welcoming you back in the future to spend more time at Ayla Grand Hotel Al Ain. Yours sincerely,
5 sur 5
par un voyageur

Al Ain visit

Publié le 2 janv. 2019 sur Hotels
Ond day to visit Al Ain Oasis and neighbourhood. Hotel is ideally located I a quiet area. L hotel est ideal.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 févr. 2019 par Mohamed Soussan Group General Manager,, Gestion de l’hôtel
Dear Jean, First of all, we would like to thank you for taking the time to write to us regarding your experience at the Ayla Grand Hotel whilst staying us. We do appreciate your positive feedback and we continue to thrive to improve our standard of service at all times. Your comments have been shared with our Team members accordingly and we are looking forward to Welcoming you back to our Hotel in the near future. Kind regards, Mohamed Soussan Group General Manager,
5 sur 5
par un voyageur

Hotel de tres haute qualite

Publié le 16 avr. 2018 sur Hotels
hotel de haute qualite
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 juin 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

We loved to stay here

Publié le 24 mars 2024 sur Hotels
A good experience to stay at this hotel. Very nice staff. Good size room with good facilities. Fine bathroom with fine amenities. Late check-out was great for us.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 mars 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 févr. 2024 sur Hotels
Lovely staff, special thanks to Yeiben