Note fondée sur 156 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Mer et montagne
Publié le 9 févr. 2015 sur HotelsBon hotel, en bord de plage et au pied des montagnes. Belle plage de sable fin. Snoopy island pas loin pour le snorkeling. Chambre confortable avec petit balcon. Belle piscine. Bon petit déj mai salle immense et très bruyante avec toutes les enfants/ familles. féquencer car des familles pour le weekend.
par Vincent de Paris
Nice hotel for a short stay
Publié le 20 janv. 2015 sur HotelsPositives: great beach, nice view towards both sea and nearby mountain ranges from ocean-view rooms, nice big swimming pools for both adults and kids, adequate fitness facility, overall good quality of service.
On the minus side: bland interior design, whether in common areas or bedrooms, and only average food quality.
par PLE de FRANCE
Bon rapport qualité prix
Publié le 7 nov. 2013 sur HotelsHôtel très agréable : belle plage, jolie piscine et restauration de qualité. Pour des séjours de plusieurs jours, n'hésitez pas à varier les plaisirs avec la restauration des 2 hôtels voisins Méridien et Miramar.
par un voyageur de ABU DHABI
Très bon hôtel
Publié le 3 juin 2009 sur HotelsUn très bon hôtel dans lequel il est agréable de séjourner. Les chambres sont agréables (surtout celles en rez-de-chaussée avec la petite terrasse) et le service est bon. Seul petit regret : l'offre de restaurants n'est pas très importante (malgré tout, on y mange très bien).
par un voyageur
Publié le 27 avr. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 8 janv. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Fabulous but
Publié le 13 nov. 2023 sur HotelsStay was amazing.
The only issue was with the cleanliness of the swimming pool which was dirty and slippery, also it was smelly. This might be due to the huge crowd
But the Hotel should be equipped to manage it.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 nov. 2023 par Sincerely, Nicolas Chammaa General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Rajesh, Thank you very much for your positive rating of your recent stay with us at Fujairah Rotana Resort & Spa. With pleasure I note that our facilities and services met your expectations. We assure you that we are taking actions on the feedback you have provided.I appreciate you taking the time to share your experiences and recommending us on Expedia, and I look forward to welcoming you back to Fujairah Rotana Resort & Spa in the future.
par un voyageur
Publié le 12 mars 2023 sur Expedia
We stayed for 1 night with 3 children of different ages. The hotel was excellent and the children enjoyed the pool and the beach. The staff were very friendly and helpful. The food was very good. I highly recommend to this hotel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 mars 2023 par Fujairah Rotana Resort&Spa, Gestion de l’hôtel
Dear Samer, Thank you very much for your positive rating of your recent stay with us at Fujairah Rotana Resort & Spa. With pleasure I note that our facilities and services met your expectations.Your valued comments and suggestions are important for us to improve our performance and ensure that all our guests leave having experienced true treasured moments.We appreciate you taking the time to share your experiences and recommending us on Expedia, and I look forward to welcoming you back to Fujairah Rotana Resort & Spa in the future.Sincerely,Nicolas ChammaaGeneral Manager
par un voyageur
Publié le 21 déc. 2020 sur Expedia
Great place. Water is amazing. Low rise resort offering great views
par un voyageur
Publié le 6 mars 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 mars 2020 par Sincerely, Ulrike Andorff General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Sugumar,
Thank you very much for the good rating following your recent stay with us at Fujairah Rotana Resort & Spa.
I look forward to welcoming you back to Fujairah Rotana Resort & Spa in the future.