Note fondée sur 120 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Publié le 8 avr. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 5 janv. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 janv. 2020 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Gilles,
Thank you for your 5 star rating of the Novotel Fujairah. We are delighted you enjoyed everything from arrival to departure at our hotel and we hope you will return to stay with us again soon.
Regards, Laurent Noury, General Manager
par un voyageur
parfait pour séjour business
Publié le 9 févr. 2016 sur Hotelshotel propre, restauration très correcte mais peu renouvelée. chambre agréable.wifi un peu poussif...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 avr. 2016 par kZaki, Gestion de l’hôtel
Cher client, Nous vous remercions pour vos commentaires concernant votre séjour au Novotel, Fujairah. Il est toujours un plaisir de recevoir des commentaires positifs. Je vais partager vos commentaires avec notre équipe.
Pour nos clients de proximité optimale, nous offrons Wifi gratuit couvrant toute la zone de l'hôtel et parfois il peut arriver que des facteurs externes qui influent sur la vitesse de l'internet, alors, notre équipe technique tester la connexion sans fil pour un dépannage rapide, je présente mes sincères excuses pour la gêne occasionnée.
Merci encore de partager votre expérience, et nous espérons que votre prochaine visite sera aussi agréable que la précédente.
Cordialement, Karim Zaki, directeur général
par DZ77 de Paris
Publié le 21 oct. 2014 sur Hotels
Très bon hôtel
Propre, bon service, très récent et bien situé
En somme pas grand chose de négatif a signalé
Qualité / prix irréprochable !
par un voyageur
Publié le 8 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par Sundeep Peechara , Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,Thank you for taking the time to rate your experience in Novotel hotel. It is always a pleasure to receive positive feedback. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,Sundeep Peechara General Manager
par un voyageur
Publié le 10 juin 2024 sur Expedia
Recommended
par un voyageur
Punching far above its weight
Publié le 27 avr. 2023 sur Hotelsclean, spacious and polite staff. a delight all round.
was way more than i expected for 60 quid a night.
Could not afford to eat there and so was delighted with the plethora of cheap eats around the hotel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 juin 2023 par N, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Novotel Fujairah. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,Sundeep Peechara General Manager
par un voyageur
Publié le 3 avr. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 avr. 2023 par NOVOTEL FUJAIRAH, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,Thank you for taking the time to rate your experience. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.Without any written specifics we can only guess what you'd like us to improve so please feel free to message me directly. We'd like to earn your confidence that your next visit will be more pleasant than the previous one.It is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Sincerely,Sundeep PeecharaGeneral Manager
par un voyageur
Publié le 31 mars 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 avr. 2023 par NOVOTEL FUJAIRAH, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,Thank you for taking the time to rate your experience. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.Without any written specifics we can only guess what you'd like us to improve so please feel free to message me directly. We'd like to earn your confidence that your next visit will be more pleasant than the previous one.It is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Sincerely,Sundeep PeecharaGeneral Manager
par un voyageur
Publié le 30 mars 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 avr. 2023 par Sundeep Peechara General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,Thank you for taking the time to rate your experience in Novotel hotel. It is always a pleasure to receive positive feedback. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,Sundeep Peechara General Manager