Note fondée sur 16 évaluations de clients

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3,1 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,4 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
3,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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2 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 févr. 2023 sur Expedia
Shocking smell in rooms. We booked two rooms for two nights, one for ourselves, and one for our daughters. During our stay we each had to change rooms because the sewage smell coming up through the pipes in the bathrooms was overwhelming. The bathrooms were dirty and still had hair on the floor from the previous occupants; the rooms weren't made up each day which isn't usually a problem if you are informed of that, and if they leave enough toilet paper, soap, towels, bottled water (cause you really cant drink the tap water) etc to use on the second day - which they didn't. The tap in our bathroom didnt work. The remote controls for the TV's in the rooms needed new batteries and the internet was absolutely terrible. We were told the issue with the internet was because the hotel was full. The beds are very firm, which is usual for this part of the world, and the air con was very loud in the bedroom. The staff were pleasant but very slow at fixing any issues. We waited two hours for our daughters to change rooms the second evening (due to the smell) and longer for them to drop off our requested water, towels and toilet paper etc. The kitchenette has two bowls in the cupboard, two glasses and two cups, but no cutlery and nothing with which to wash the dishes with if you use them. No dishwashing detergent, or cloth to dry anything with. Which worried me how they clean these items between guests. I wouldnt stay here again, and definitely wouldnt recommened anyone stay here.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 avr. 2023 par khaled al safei, Gestion de l’hôtel
Welcome to the Grand Lily HotelWe will take the necessary action. We hope to visit you again
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 1 déc. 2021 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 nov. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 nov. 2021 par عبدالله, Gestion de l’hôtel
أشكرك على أختيارك لفندق جراند لي لي ، (إدارة الفندق )
4 sur 5
par un voyageur

المكان يوجد فيه رائحه ليست جيده المكان غير نظيف

Publié le 2 oct. 2021 sur Hotels
ليست نظيفه جداً الاثاث مستهلك ومزعج المكان لقربها من سكة الحديد للقطار
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 oct. 2021 par عبدالله, Gestion de l’hôtel
أشكرك على أختيارك لفندق جراند لي لي ، تشرفنا بخدمتكم هذه المرة ..نتمنى خدمتكم مجدداً خلال زيارتكم القادمة. دمتم بخير، (إدارة الفندق )
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 sept. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 oct. 2021 par عبدالله, Gestion de l’hôtel
أشكرك على أختيارك لفندق جراند لي لي ، تشرفنا بخدمتكم هذه المرة ..نتمنى خدمتكم مجدداً خلال زيارتكم القادمة. دمتم بخير، (إدارة الفندق )
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 30 juill. 2021 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 juill. 2021 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Good

Publié le 23 juin 2021 sur Hotels
Excellent
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 1 mai 2021 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 oct. 2019 sur Expedia
La distribución de la suite es buena, sin margo la limpieza y mantenimiento del lugar es decepcionante. Los climas no funcionaban apropiadamente, la chapa de la puerta dañada, los baños exageradamente sucios