Note fondée sur 18 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 sur 5
75 % des clients le recommandent
4,7 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 févr. 2019 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 mars 2018 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

ليله العمر

Publié le 29 janv. 2018 sur Hotels
رائعه
5 sur 5
par Bashar

Amazing stay!

Publié le 11 août 2017 sur Hotels
Amazing stay, very clean, quiet, and convenient distance and shopping!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2017 par Jovana Mitrovic, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, Thank you for your review and for choosing our hotel. We are happy that you enjoyed your stay with us, and we hope that you will give us the opportunity to welcome you back in the very near future nevertheless. Sincerely, Jovana Mitrovic Guest Relations Manager
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 1 juill. 2017 sur Hotels
5 sur 5
par Saud

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 mai 2017 sur Hotels
4 sur 5
par Mohamad

Publié le 25 mars 2017 sur Hotels
الفندق نظيف ولكن ينقصه بعض الأشياء المعمة مثل لا يوجد مواقف خاصة للفندق ويجب عليك الوقوف بعيداً عند مواقف المجمع العامة ولا يوجد موظف لركن السياره الغرفة ينقصها أشياء مهمة مثل فرشاة الأسنان بالسعر المرتفع يوجد هناك بدائل افضل
3 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur

Publié le 22 févr. 2017 sur Expedia
Good hotel but there was bad smell in the first day and after we complain they solve the problem
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 mars 2017 par Jovana M, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to review your recent stay with us. We are concerned to read about your experience at our hotel, and we would like to apologize for any inconvenience caused. Your comments will be shared with our Management team as we strive to improve our guests experience with us. Thank you once again for your valuable feedback, we hope that you will give us the opportunity to welcome you back to our hotel in the very near future nevertheless. Sincerely, Jovana Mitrovic Guest Relations Manager
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 sept. 2016 sur Hotels
5 sur 5
par LOUAI de السعودية

اجمل فنادق الهفوف

Publié le 1 août 2016 sur Hotels
فندق جميل جدا والاطفال استمتعوا بالمسبح كثيرا وانصح به جدا