Note fondée sur 180 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
95 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 sept. 2024 par Christophe Hazebrouck , Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, Allow me to thank you for choosing Kempinski Al Othman, and for taking the time to give us your feedback.I am glad that you enjoyed your experience with us and look forward to welcoming you back soon. Best regards,Christophe
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2024 par Christophe Hazebrouck , Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, Allow me to thank you for choosing Kempinski Al Othman, and for taking the time to give us your feedback.I am glad that you enjoyed your experience with us and look forward to welcoming you back soon. Best regards,Christophe HazebrouckGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2024 par Christophe Hazebrouck , Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, Allow me to thank you for choosing Kempinski Al Othman, and for taking the time to give us your feedback.I am glad that you enjoyed your experience with us and look forward to welcoming you back soon. Best regards,Christophe HazebrouckGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2024 par Christophe Hazebrouck , Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, Allow me to thank you for choosing Kempinski Al Othman, and for taking the time to give us your feedback.I am glad that you enjoyed your experience with us and look forward to welcoming you back soon. Best regards,Christophe HazebrouckGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2024 par Christophe Hazebrouck , Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, Allow me to thank you for choosing Kempinski Al Othman, and for taking the time to give us your feedback.I am glad that you enjoyed your experience with us and look forward to welcoming you back soon. Best regards,Christophe HazebrouckGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2024 par Christophe Hazebrouck , Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, Allow me to thank you for choosing Kempinski Al Othman, and for taking the time to give us your feedback.I am glad that you enjoyed your experience with us and look forward to welcoming you back soon. Best regards,Christophe HazebrouckGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2024 par Christophe Hazebrouck , Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, Allow me to thank you for choosing Kempinski Al Othman, and for taking the time to give us your feedback.I am glad that you enjoyed your experience with us and look forward to welcoming you back soon. Best regards,Christophe HazebrouckGeneral Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juin 2024 sur Expedia
I came early around 11 AM looking for early check in but the reception staff asked for extra cost reaching half of my staying cost which was not expected from a hotel like this
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 juill. 2024 par Kempinski Al Othman, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Saif, Allow me to thank you for choosing Kempinski Al Othman, and for taking the time to give us your feedback.I am sad to know that your stay did not meet your expectations.Your remarks were shared with the team to make sure we prevent them from happening in the future.We do hope that you will give us the chance to welcome you back soon and serve you better. Best regards, Christophe HazebrouckGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 mai 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 juill. 2024 par Kempinski Al Othman, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Van, Allow me to thank you for choosing Kempinski Al Othman.I am glad that you enjoyed your experience with us and look forward to welcoming you back soon. Best regards,Christophe HazebrouckGeneral Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mars 2024 par CH, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Fares, Allow me to thank you for choosing Kempinski Al Othman, and for taking the time to give us your feedback. I am glad that you enjoyed your stay with us and look forward to welcoming you back soon. Best regards, Christophe HazebrouckGeneral Manager