Note fondée sur 11 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,8 Propreté de la chambre
4,8 Service et personnel
4,8 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 20 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 24 juin 2024 sur Hotels
par un voyageur
Highly recommend
Publié le 29 mai 2024 sur HotelsAlways great to stay at the Marriott in Al Khobar. Our go to hotel for all stays in Dammam area
par un voyageur
Publié le 5 mai 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 28 févr. 2024 sur Expedia
Great experience. The room was vert big and clean.
par un voyageur
Publié le 29 sept. 2023 sur Expedia
par un voyageur de Orlando
Publié le 2 juill. 2023 sur Expedia
Great for long stay!!! Will come back
par un voyageur
Publié le 15 mars 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 mars 2023 par MAKNI, Gestion de l’hôtel
We are very happy that you’ve given us a chance to maintain your rhythm on the road. As a valued customer, we appreciate your feedback & wonderful comments and are delighted to know that you had a great stay, with a spirit to serve; we take great pride in not only meeting but also exceeding your expectations...Your feedback is integral to your ability to continue to improve our services. Thank you again for your time and come visit us again soon!
par un voyageur
Publié le 22 août 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2022 par Makni, Gestion de l’hôtel
We are very happy that you’ve given us a chance to maintain your rhythm on the road. As a valued customer, we appreciate your feedback & wonderful comments and are delighted to know that you had a great stay, with a spirit to serve; we take great pride in not only meeting but also exceeding your expectations...Your feedback is integral to your ability to continue to improve our services.Thank you again for your time and come visit us again soon!
par un voyageur
Publié le 20 août 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2022 par MAKNI, Gestion de l’hôtel
We are very happy that you’ve given us a chance to maintain your rhythm on the road. As a valued customer, we appreciate your feedback & wonderful comments and are delighted to know that you had a great stay, with a spirit to serve; we take great pride in not only meeting but also exceeding your expectations...Your feedback is integral to your ability to continue to improve our services.Thank you again for your time and come visit us again soon!