Note fondée sur 948 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,2 Confort de la chambre
3,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Bon pour une nuit
Publié le 17 avr. 2018 sur HotelsBon petit motel pour une nuit, bon rapport qualité prix.
par un voyageur de R
Hôtel malfamé et inconfortable
Publié le 8 août 2016 sur ExpediaHotel malfamé, lits et clim inconfortables, changement de chambre qui ne contenait ni frigo ni micro-ondes comme prévu lors de la réservation.
Situé heureusement à proximité de White Sands.
par un voyageur
Bon rapport qualité prix
Publié le 2 juin 2015 sur HotelsHôtel bien situé pour visiter White Sands Nal Parc. Bon accueil
par un voyageur
Publié le 27 sept. 2024 sur Expedia
👌
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Norman,Thank you for the amazing review!Maz K.#Team6
par un voyageur
Publié le 20 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Ashley,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6
par un voyageur
Publié le 11 sept. 2024 sur Expedia
Estuvo bien
par un voyageur
Publié le 6 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 oct. 2024 par Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your review. We strive to deliver a great guest experience, but it sounds like your time with us did not meet your expectations. We apologize for any disappointment with the accommodation, and we would like to know more about how we can make your next stay with us enjoyable. We hope for a chance to redeem ourselves with you and restore your faith in our hotel and hospitality.Best Regards,Customer Care Team
par un voyageur
Publié le 3 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,We appreciate the awesome feedback that you provided. It's great to be on the receiving end of such a wonderful rating and we hope you had an exceptional stay with us. Do let us know if you have any suggestions on how we can make things even better for our guests. We look forward to your next visit! Best Regards,Customer Care Team
par un voyageur
Publié le 31 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,We appreciate the awesome feedback that you provided. It's great to be on the receiving end of such a wonderful rating and we hope you had an exceptional stay with us. Do let us know if you have any suggestions on how we can make things even better for our guests. We look forward to your next visit! Best Regards,Customer Care Team
par un voyageur
Publié le 29 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 août 2024 par Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, we are so disappointed to read your experience with us. We aim to provide a top-notch stay for all our guests, so we sincerely apologize that we did not achieve that goal on your visit. We hope that you will give us another chance to restore your faith in our hotel and hospitality. Please do feel free to connect if there is anything we can do to help. Thanks again.Best Regards,Customer Care Team