Note fondée sur 155 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,1 sur 5
64 % des clients le recommandent
3,0 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,2 Confort de la chambre
2,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 juill. 2017 sur Hotels
Very nice stay, room was clean and good breakfast
3 sur 5
par Isabelle

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 1 déc. 2015 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur de Franklin

Publié le 1 janv. 2025
Run down property - in desperate need of renovations. Bathroom was in such poor shape, I didn’t feel comfortable using the shower. It was stained and dirty. The toilet leaked, there were stains on the ceiling.
5 sur 5
par un voyageur de Chaparral

Publié le 4 oct. 2024 sur Expedia
Staff is for me is a number one and they were very helpful and respectful thank you keep up the great work.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 oct. 2024 par Roy, Gestion de l’hôtel
thank u for staying.
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 sept. 2024 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 sept. 2024 sur Hotels
Never answered the door at 11pm. I had to go find another hotel.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 sept. 2024 sur Hotels
It was horrible. Beds made bad noise when u get on them. There was mouse poop, sheets and towels were dirty, smoke detector was coming out of the wall. Staff was very rude. Would not give anymore towels or toliet paper. Kept on watching my family.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par Roy, Gestion de l’hôtel
oh really then u should let front desk knows , why did u stay . staff was not rude . nothing new guest has all the complain after checks out . thank u for negative review .
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 oct. 2024 par Roy, Gestion de l’hôtel
thank u
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Roy, Gestion de l’hôtel
thank u eduardo
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Roy, Gestion de l’hôtel
thanks martin