Note fondée sur 23 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,3 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,5 Propreté de la chambre
3,5 Service et personnel
2,9 Confort de la chambre
3,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

1/2 star - old building and small rooms

Publié le 8 août 2024 sur Hotels
No star hotel with old structure in building. Seems building is not renovated for many years. Matress was not good to sleep in Aircondition was old and produced some kind of gases which made it difficult to stay in room. Room is not suitable for more 2 people. It was mentioned that 4 people can sleep but sofa bed and 2nd bed in 2nd room were uncomfortable. There is no fan or cooling system in 2nd room. Rooms are small. Pics on hotels.com are not real so be careful while choosing this hotel. Experience was very bad for than what we expected after seeing the pics on hotels.com
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par GUEST RELATION, Gestion de l’hôtel
Hello Dear Guest, First of all, thank you very much for choosing our hotel. Guest satisfaction is very important for us. We have forwarded the situations that you are not satisfied to our authorised units and necessary improvements will be made. We will be happy to see you in our hotel on your next trip. Sincerely regards
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juill. 2024 sur Expedia
It’s on the sea. It was dreamy.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par GUEST RELATION, Gestion de l’hôtel
Dear guest, thank you very much for your evaluation. Sincerely regards
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par GUEST RELATION, Gestion de l’hôtel
Dear guest, thank you very much for your evaluation. Sincerely regards
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 mai 2024 sur Expedia
Nice place, staff always friendly. They don't have cardboard lunch boxes:(( when you are going to take an excursion on early morning around 3am, you need to prepare lunch box by yourself, they don't have prepaired lunch boxes even if you asked about it on day before. For early morning breakfast there are bread, sausage, cucumbers and tomatoes available. You can try hamam for fixed price. Sometimes they don't have enought of beach towels. They can refuse to give you one when you are already prepared and sitting in the sauna. Which is weird.. When you go to on beach you need to exchange your card on beach towel. You need always remember there is your card. No card no towel...hmmm
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par GUEST RELATION, Gestion de l’hôtel
Dear guest, thank you very much for your evaluation. Sincerely regards
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 nov. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par GUEST RELATION, Gestion de l’hôtel
Dear guest, thank you very much for your evaluation. Sincerely regards
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 nov. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par GUEST RELATION, Gestion de l’hôtel
Dear guest, thank you very much for your evaluation. Sincerely regards
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 août 2023 sur Expedia
Viele Geschäfte um hotel sichere gegend
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par GUEST RELATION, Gestion de l’hôtel
Lieber Gast, vielen Dank für Ihre Bewertung. Mit freundlichen Grüße.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 oct. 2022 sur Expedia
I stayed only for 2 days but the reception staff was very friendly and helpful, very good customer service. The food was ok and the other hotel staff was friendly but not many of them spoke English. Overall I had a good 2 days and will defo take be returning
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par GUEST RELATION, Gestion de l’hôtel
Dear GuestThank you very much for your commenting. We will be honored to welcome you again at ARMAS GREEN FUGLA.Best Regards
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 sept. 2022 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par GUEST RELATION, Gestion de l’hôtel
Dear guest, thank you very much for your comment. Best regards
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2022 sur Expedia
Insgesamt war alles gut und Service Mitarbeiter net. Frühstück war super. Mit Englisch könnte man sich gut mit den Mitarbeitern unterhalten aber wir fanden niemanden der Deutsch spricht. Werden nochmal hingehen
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2022 par GREENFUGLA, Gestion de l’hôtel
Hallo lieber Gast,Zunächst haben wir uns sehr gefreut, Sie in unserer Einrichtung begrüßen zu dürfen. Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit für Ihre wertvollen Beobachtungen, Bewertungen und Kommentare genommen haben.Es ist uns eine Ehre, Sie in unserer Einrichtung wiederzusehen, um einen angenehmen Urlaub für Sie und Ihre Familie zu verbringen.Grüße