Note fondée sur 65 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 22 août 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2021 par Rustem, Gestion de l’hôtel
Sayın Kaan bey,
Bu güzel değerlendirmeniz için teşekkür eder , sizleri tekrar ağırlamaktan mutluluk duyacağımızı belirtmek isteriz.
Ramira Joy Hotel ekibi
par un voyageur
Publié le 8 août 2024 sur Expedia
Food nice, however staffs should prioritise family with infsnt 0 to 5 first when it comes to dinner service
par un voyageur
Publié le 4 août 2024 sur Expedia
Food was plentiful and good choices everyday. Staff were friendly and efficient. Afternoon tea was amazing and shouls not be missed!
Shuttlebus was very useful and always on time.
Pool clean and nor too busy.
Rooms clean, beds comfortable. A/c worked well so able to have cool room for good nights sleep.
Get the hotel to organise transfers as by far easiest and cheapest way if private transfer required.
Definitely would recommend if you don't want a hotel right on the beach as was easy to access all areas of Alanya.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Ramira Joy Hotel Team, Gestion de l’hôtel
Our Dear Guest, Thanks for rating us and for your nice words. We will be happy to host you again here in Ramira Joy Hotel.
par un voyageur
Good hotel / stay
Publié le 4 août 2024 sur HotelsGood hotel/ stay.
Clean, nice and good food
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Ramira Joy Hotel Team, Gestion de l’hôtel
Our Dear Guest, Thanks for rating us and for your nice words. We will be happy to host you again here in Ramira Joy Hotel
par un voyageur
Publié le 2 août 2024 sur Expedia
Ein schöner Urlaub. Abzüge in der B-Note, da die Zimmer nicht gründlich sauber gemacht wurden. Außerdem war das Essen ziemlich monoton, und es gab alle 2 Tage das gleiche. Preis-Leistung stimmt aber insgesamt. Deshalb eine 8/10.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Ramira Joy Hotel Team, Gestion de l’hôtel
Our Dear Guest, Thanks for rating us and for your nice words. We will be happy to host you again here in Ramira Joy Hotel
par un voyageur
Publié le 15 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2024 par Ramira Joy Hotel Team, Gestion de l’hôtel
Our Dear Guest, Thanks for rating us and for your nice words. We will be happy to host you again here in Ramira Joy Hotel.
par un voyageur
Publié le 13 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2024 par Ramira Joy Hotel Team, Gestion de l’hôtel
Our Dear Guest, Thanks for rating us and for your nice words. We will be happy to host you again here in Ramira Joy Hotel.
par un voyageur
Publié le 24 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2024 par Ramira Joy Hotel Team, Gestion de l’hôtel
Our Dear Guest, Thanks for rating us and for your nice words. We will be happy to host you again here in Ramira Joy Hotel.
par un voyageur
Publié le 9 juin 2024 sur Hotels
Bra hotel, god mat, trivdes godt
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juin 2024 par Ramira Joy Hotel Team, Gestion de l’hôtel
Our Dear Guest, Thanks for rating us and for your nice words. We will be happy to host you again here in Ramira Joy Hotel.
par un voyageur
Publié le 28 mai 2024 sur Hotels
Renhold hver dag ingen ting å klag på
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juin 2024 par Ramira Joy Hotel Team, Gestion de l’hôtel
Our Dear Guest, Thanks for rating us and for your nice words. We will be happy to host you again here in Ramira Joy Hotel.