Note fondée sur 715 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 3 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 oct. 2024 par joy, Gestion de l’hôtel
Thank you for your great review. Thank you for your business!
par un voyageur
Publié le 29 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par joy, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. Thank you for your kind words. Thank you for your business!
par un voyageur
The best stay ever
Publié le 28 sept. 2024 sur HotelsIt was the best. The staff was friendly we went do to Hurricane conditions and had to leave our home. And the staff made us feel so welcome. And the breakfast was amazing
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par joy, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. Thank you for your kind words. Thank you for your business!
par un voyageur de Albany
Publié le 27 sept. 2024 sur Expedia
Non-smoking room smells like a smoking room and musty. Does not feel clean. Someone opened the door in the morning as they gave our room to another customer as the morning front clerk was told by the night person that we checked in but we are not there? No extra pillows.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par joy, Gestion de l’hôtel
Our apologies for the confusion with reservations and not so pleasant experience at the hotel. We will do our best to make sure all issues are taken care of.
par un voyageur
Publié le 15 sept. 2024 sur Expedia
Regina was wonderful and so inviting. From the time i walked in the building she was nothing but kind and accommodating. Courtney was kind and such an old soul. Everyone was so so kind!!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par joy, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for letting us know about our staff members' exceptional customer service!! We thank you for your review. We thank you for your business!
par un voyageur
Publié le 12 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2024 par joy, Gestion de l’hôtel
Thank you kindly for your great review. Thank you for your business!
par un voyageur
Publié le 12 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2024 par joy, Gestion de l’hôtel
Thank you kindly for your great review. Thank you for your business!
par un voyageur de clayton
Publié le 8 sept. 2024 sur Expedia
Non smoking rooms but guest are smoking in rooms cigarettes and other items if you know what I mean.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 sept. 2024 par joy, Gestion de l’hôtel
Our apologies. Please let us know the room number so we can find hidden cigarettes etc. We thank you for your review. We thank you for your business!
par un voyageur
Publié le 8 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 sept. 2024 par joy, Gestion de l’hôtel
Thank you for your great review. Thank you for your business!
par un voyageur
Publié le 1 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par joy, Gestion de l’hôtel
Thank you for your kind review. Thank you for your business!