Note fondée sur 898 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 7 juill. 2024 sur Expedia
Nous sommes arrivé très tard et le service de Check in était encore ouvert. Bon lit. Petit déjeuner manquait vraiment de variété.
par un voyageur de Canada
Publié le 11 août 2018 sur Expedia
Bon emplacement, près de l’autoroute. Bon petit dejeuner
par un voyageur
Bien
Publié le 10 mars 2018 sur HotelsUn hôtel agréable qui nous a permis de nous reposer.
par un voyageur
Publié le 2 oct. 2024 sur Hotels
par un voyageur de Spokane Valley
Publié le 26 sept. 2024 sur Expedia
Bathroom was disgusting. Apparently no housekeeping as the table legs were ridiculously dusty.
par un voyageur
Publié le 17 sept. 2024 sur Expedia
Our room really needed to be dusted. All the light fixtures had a layer of dust, a cobweb to the smoke detector and behind the bathroom door had accumulated dirt
par un voyageur
Publié le 15 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 11 sept. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 9 sept. 2024 sur Hotels
They didn't have an elevator and we were put on the 2nd floor. We booked 2 queen beds and got moved to a handicap room with 2 double beds told it was the same price. Carpet was damp due to the pool we are guessing. Had to go ask for a tv schedule and do not disturb sign. Told it should of been in the room and it wasn't. We never received a do not disturb sign. We should of been told no elevator was at this location.
par un voyageur
Publié le 6 sept. 2024 sur Expedia