Note fondée sur 209 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 4 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 4 sept. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 19 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Nahomie, Thank you for the 5-star rating! Natalie #Team6
par un voyageur
Publié le 18 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2024 par Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
We appreciate your generous review! It really makes our day. Your satisfaction means the world to us, and we are overjoyed to have met your expectations. If you know of anyone who might be travelling in our area and needs a place to stay, please feel free to spread the word. We cannot wait to have the opportunity to serve you again and surpass your expectations in the future!
par un voyageur
Publié le 11 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6
par un voyageur
Nice
Publié le 10 août 2024 sur HotelsVery friendly serve Given veterans discount which was nice Room clean very basic but grwat price for good night sleep
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Robert and Sally, Thanks for your kind words and positive feedback. Hearing that you enjoyed your experience with us at Motel 6 truly delights us. Our priority is to provide exceptional service and create memorable experiences for our guests, and we are thrilled that we were able to meet your expectations. Your feedback means a lot to us, and we eagerly anticipate your next visit. If there is anything we can do to make your next experience even more enjoyable, please do not hesitate to let us know. Natalie #team6
par un voyageur
Publié le 9 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Glenn, Thank you very much for taking the time to share your feedback with us. It means a lot to us, and we truly hope that you had a great experience with us. If there are any areas where we can make improvements or if you have specific feedback you would like to share, please do not hesitate to contact us. We are looking forward to the opportunity to serve you again in the future! Natalie #team6
par un voyageur
Publié le 4 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 4 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 24 juill. 2024 sur Expedia