Note fondée sur 405 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
92 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 oct. 2021 sur Hotels
Très belle endroit retiré de la ville un peu
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 oct. 2021 par Colin Brown, General Manager, Gestion de l’hôtel
Alain Nous sommes heureux que vous ayez apprécié votre expérience avec nous. Nous nous réjouissons de vous accueillir à nouveau à l'Hôtel Dene lors de votre prochaine visite.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 mars 2019
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 avr. 2019 par Stephen W - Director of Revenue Management, Gestion de l’hôtel
We apologize that we did not deliver a 5 out of 5 experience. We hope you will have a chance to join us again in the future for a much better experience.
5 sur 5
par un voyageur

BEST of the BEST

Publié le 14 janv. 2019 sur Hotels
Hotel Staff are really EXTRA... Never see!!! Thank you so much
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 janv. 2019 par Stephen W - Director of Revenue Management, Gestion de l’hôtel
Yildiz, Thank you for your 10 out of 10 rating. We are glad that you enjoyed our staff and location. We will be sure to thank the team on your behalf.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 mars 2018 sur Expedia
C'est un bon hotel confortable, bien equiper et avec un personnel attentif et efficace.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mars 2018 par Stephen W - Director of Revenue Management, Gestion de l’hôtel
Merci pour votre aimable critique. Nous sommes ravis que vous ayez apprécié notre hôtel confortable et bien équipé. Soyez sûr de nous rejoindre bientôt pour une autre expérience mémorable avec nos associés.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 août 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juill. 2024 sur Expedia
Wish our room had windows that opened or a small balcony. Perhaps other rooms did. We werent in the hotel much aside from sleeping and later evenings (hence wanting a balcony). Otherwise, clean, located near a casino if that is your thing, but not walkable to local city. Need to drive to Cold Lake
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juill. 2024 sur Expedia
Ok stay but won’t be back. We were in town for an event in the Northern part of cold Lake. I booked this hotel specifically because they are both pet friendly & have a pool. Most hotels in Cold Lake only offer one & we were travelling with our dog. This hotel is located South of Cold Lake, so it added more time & gas to our drive, it was also substantially more expensive than my other options. Fair enough, I wanted a pool & a pet friendly hotel. I’ll pay to have both. We checked in late after a long drive from Calgary and unpacked. Only to find out the pool was indefinitely closed to do a maintenance issue. I completely understand it’s not the hotels fault. It’s out of their control. I would have preferred to know this when booking online. I would have booked a hotel closer to our final destination that was cheaper. When I told the front desk staff, she was kind of abrasive and said she couldn’t do anything and I’d have to speak to a manager. The next morning I spoke to a manager, a woman who gave me a big story about what happened with the pool but didn’t seem willing to compensate me for the extra amenities I had paid for but they weren’t able to deliver on. Another manager overheard and quickly came over right away to give me a discount. I was very impressed with his kindness, understanding and excellent customer service skills. He was wonderful and was able to give me a small discount. I’m appreciative for that, but I won’t pay that much to stay there again.
5 sur 5
par un voyageur

Awesome time Airshow Weekend

Publié le 27 juill. 2024 sur Hotels
Always a great stay at Hotel Deni, great rates, top quality rooms, clean rooms, friendly staff, decent breakfast.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 27 juill. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 juill. 2024 sur Expedia
There was an odd smell i the lobby/ elevator area, like body odor