Note fondée sur 921 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Très bien !

Publié le 8 août 2023 sur Hotels
Hôtel très propre, chambre conviviale et fonctionnelle, personnel accueillant. Notre chambre avec balcon donnait à l'est avec vue sur les montagnes et l'autoroute, donc un peu bruyant la nuit, mais rien pour briser notre expérience très positive de cet hôtel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2023 par Gestion de l'hôtel, Gestion de l’hôtel
Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour, la vue et notre personnel ! Nous espérons vous revoir à l'avenir!
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 mai 2019 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 oct. 2024
I would NEVER stay at this hole in the ground again. The staff was rude and racist. I stayed there for the Balloon Fest. I was so disappointed. The first night was traumatizing. The outlets did not work, there was insufficient linen, the phone cord had to be jiggled in order for the phone to work. We were moved to another room. The second night we were denied access, went to front desk and inquired about the inoperable key. Staff replied, "Its blinking yellow bc it dont work." Ya think? I was so ready to check out and GO. On the last day in the hole, all the power went out, no announcement from staff, just silent blackness. If you enjoy subpar amenities, this is the spot. The cafe is overcharged with cold powdered eggs. Just a nightmare all around.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 oct. 2024 par Melissa FOM, Gestion de l’hôtel
Dear Susan, We're sorry to hear that you had an unpleasant experience at our hotel. And we apologize for any inconvenience or discomfort the city-wide power outage, due to a balloon hitting a power line, may have caused you. Please know, your feedback is important to us and we will use it to help us grow.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 sept. 2024 sur Expedia
Staff, James, was excellent and allowed me to check in early (after needing to leave the other property I had booked because it was uninhabitable). Thank you for completely transforming my stay in Albuquerque.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 nov. 2024 par James, Gestion de l’hôtel
I am so glad that I was able to help you, and that I was able to affect your stay in a positive manner. Please feel free to stay with us again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
Nice friendly people
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 nov. 2024 par James, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing to stay with us and letting us know are staff treated you well during your stay. We hope you choose to stay with us again in the future.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 sept. 2024 sur Hotels
First time staying here, you have to request for a fridge and microwave to be brought up to your room if you need it. The indoor pool is a walk to get there and feels a bit sus when walking there. If you are just staying the night and heading out, then its okay but if you have a family, it's not so family friendly.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 sept. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 sept. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 sept. 2024 sur Hotels
Beautiful lobby and nice accommodations. Area nearby was not the best. Hotel is close to highway which was convenient. The eastern views from our 9th floor room were beautiful.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 sept. 2024 sur Expedia